Bilder på inbjudningarna! Va tycks?
Idag har mamma, min tärna och jag pysslat ihop inbjudningarna! Jag är väldigt nöjd! Va tycker ni?
Idag har mamma, min tärna och jag pysslat ihop inbjudningarna! Jag är väldigt nöjd! Va tycker ni?
Åh, de är superfina :)
WOW! De är fantastiskt vackra verkligen! Jag blir riktigt avundsjuk och önskar jag orkade göra så fina kort, själv är jag för bekväm och tänker beställa färdiga -men det finns inte såhär fina kort att beställa tycker jag.
Jättefina! :D
Instämmer med Äppelkärna, jag önskar också att jag hade ork (och talang) att göra något så fint :)
Tack så hemskt mycket tjejer! Ett tag idag ångra jag själv att vi inte köpte färdiga, för det finns ju så fina färdigtryckta me!
Har du gjort klistermärket själv också eller har du beställt det? I så fall varifrån? (Det som håller ihop kuvertet)
Superfin inbjudan, önskar att jag var lika duktig.
Verkligen jättesnygga!
Vad duktiga ni är :)
Jag skulle aldrig orkat pyssla ihop mina själv (gjorde det till ett dop och dog av tristess i slutet),
men nu ångrar jag att jag inte med gjorde det själv när jag ser vilket vackert resultat ni fått!!!
:D
Urtjusiga :)
Jättefint
Våra var bara ett vanligt A4-papper (tjockt vaniljfärgat med struktur som pergament) där jag skrev med lite mixad font...
Gjorde första bokstaven i varje stycke med Old English text och resten i en lite mer lättläst men ändå gammeldags font.
Hade först tänkt lägga ner betydligt mer tid på inbjudningarna. Men insåg att jag har så mycket annat som jag måste hinna till själva bröllopet *S*
Men jag är jätteimponerad på er som klarar av och orkar göra såna där fina