• c4trin

Visa era smycken

Hade vat kul att se vilka smycken alla ska ha! =)

Här kommer mina iallafall:

Kommer att matcha fint till min vita klänning med svarta detaljer!

Kommer även att ha min Guess klocka som är fin tillsammans med mina guldringar:

• Svar på tråden Visa era smycken
  • meah2000

Dessa smycken kommer jag att ha;

förlovningsringen har jag redan på mig Flört

Min vigselring, fast den kommer att vara i rött guld.

örhängerna och halsbandet blir dessa Glad

sen kommer jag har smyckesnålar i brudfrisyren

• Emblas Mamma

Jag har inte ens hittat smycken än!
    Får panik nu :P
    Ska gå in på glitter eller nått och kolla i veckan! Sen ska jag lägga upp en bild här :D

• Stitch

Jag väljer mellan två olika par örhängen:

Eller:

Det lutar åt det sista paret men jag kanske ändrar mig i sista stund när jag ser hela utstyrseln på. Glad

• niamh
    Stitch skrev 2011-03-15 07:31:56 följande:

Eller:

Det lutar åt det sista paret men jag kanske ändrar mig i sista stund när jag ser hela utstyrseln på. Glad

ååh, vad fina! älskar särskilt det första paret, de ser så vintage & lovely ut :)
  • 4Juni2011
    Stitch skrev 2011-03-15 07:31:56 följande:

Eller:

Jättesnygga! Var har du hitatt dem? Är typ såna jag är ute efter men ej hittat...
  • Stitch

Jag har köpt båda paren på www.balunz.se . Första paret är lättare och förmodligen skönare att bära en hel dag, men jag tycker par nummer två är så snygga. Man kanske kan byta till festen? Drömmer

• Gwennie

Här är mina smycken. Köpte halsbandet för att det påminner om min brudbukett som kommer att bestå enbart av brudslöja. Kommer även att ha ett hårsmycke med sötvattenspärlor och fjädrar.

• Semlorna

Funderar på att ha dessa från Efva Attling. Älskar deras form och enkelheten. Isf blir det eventuellt ett armband till men inget halsband.

Annars har mamma ett enkelt pärlhalsband med örhängen jag får ha men jag har inte bestämt mig än.
  • tweety

hejsan!

har inte riktigt bestämt mig för smycken ännu, men tror jag ska ha pärlhalsband och pärlörhänen fast fake förstås. ska ha denna ring  

Har redan denna förlovningsring fast utan diamantena och lite bredare

jättefina smycken som ni visat här på tråden 

Svar på tråden Visa era smycken