• c4trin

Visa era smycken

Hade vat kul att se vilka smycken alla ska ha! =)

Här kommer mina iallafall:

Kommer att matcha fint till min vita klänning med svarta detaljer!

Kommer även att ha min Guess klocka som är fin tillsammans med mina guldringar:

• Svar på tråden Visa era smycken
  • passionivardagen

Stort halsband och armband med sötvattenspärlor och stenar :D

• solros
    Anatheme skrev 2011-04-11 21:43:23 följande:
    Sååååååååååååå avundsjuk på dessa smycken, jag vill ha likadana!
    Tack vad roligt att du tycker dom är fina du kan gå in på www.mamismycken.se hon är jätte duktig, det är en tjej på min mammas jobb.
  • niamh
    CarismaArt skrev 2011-04-07 10:18:45 följande:

UNDERBART!
  • Moemoe

Ska "bara" ha smycke i håret. Har svårt att välja mellan den här tiaran...

...och den här kammen (5 cm lång ungefär).

Som många säger kommer man sällan igen komma undan med en tiara, men vet ändå inte. Pling! Dagens i-landsproblem!Solig
  • Moemoe
    Chicita skrev 2011-03-15 13:37:58 följande:
    Det här är mitt halsband

Arwens Evenstar.
    Vår första dejt var till första filmen från Sagan Om Ringen. Så vi tyckte att det var passande.
    Har inte bestämt om jag ska använda dom matchande örhängena än eller om jag ska köpa några andra i vitt guld eller eventuellt "nickelfritt" silver
    Jag är riktig Sagan om ringen älskare, fantastiskt fint!!
  • Albertina83

Jag och min fästman har inte bestämt när vi ska gifta oss. Men jag kunde inte låta bli att köpa detta pannsmycke. Jag vill ha pannsmycke när vi gifter oss, tycker detta är jättefint. Min fästman önskar att jag ska ha pannsmycke på mig när vi gifter oss. Sen vet jag inte vad jag ska ha mer, detta är det första jag köpt till bröllopet. Men eftersom jag redan vet hur jag vill att min brudklänning ska se ut så är det inga problem med att köpa smycken redan. Problemet blir istället att hitta min dröm brudklänning, för jag vill ha en i gammal stil med lite puffärmar. Jag tror jag måste hitta en sömmerska så jag får exakt den brudklänning jag önskar.
    Pannsmycke silver vita pärlor - Goth Lajv Bröllop Shabby

• shakynose

Här är smycket som jag vill ha en ny kedja till. Den som den sitter på nu passar inte alls. Tycker det känns kul med något riktigt gammalt och ärvt, sedan är det ju blått också...

Svar på tråden Visa era smycken