• c4trin

Visa era smycken

Hade vat kul att se vilka smycken alla ska ha! =)

Här kommer mina iallafall:

Kommer att matcha fint till min vita klänning med svarta detaljer!

Kommer även att ha min Guess klocka som är fin tillsammans med mina guldringar:

• Svar på tråden Visa era smycken
  • Lucentezza

Min tiara

Och halsband

Och vigselring

• solros

En tjej har gjort mina smycken, halsband örhängen och armband. jätte fint.

• kokos
    Stitch skrev 2011-03-15 07:31:56 följande:

Jag väljer mellan två olika par örhängen:

Eller:

Det lutar åt det sista paret men jag kanske ändrar mig i sista stund när jag ser hela utstyrseln på. Glad

det andra paret tycker jag var finast!
  • nikkihag

Här är mitt halsband skall även ha matchande armband och örhängen till.
  • Amejuli
    förlovadflicka skrev 2011-03-15 16:08:18 följande:

Här är mitt halsband som jag specialbeställt från alti.se. Har även beställt ett underbart armband därifrån men funkar inte att ladda upp bilden. Fick mejl från henne idag att armbandet också är klart så nu ska det bara betalas så skickar hon grejerna sen. Jätteglad :D 

Åh så fint! Underbart!!!
  • misscat81

Jag har velat en hel del ang smycken. Köpte ett set med halsband och örhängen på etsy.com. Men jag kände mig inte så jättenöjd med dem, halsbandet kändes för tunnt och "billigt" i kvaliteten. Örhängena var rätt fina, dock. Ganska enkla med pärla och lite strass som hänger.

Idag budade jag i alla fall hem detta VÅGA-halsband på Tradera, som känns mycket mer "jag":

Jag hoppas det är lika fint i verkligheten! Jag får se om jag behåller de örhängena jag har, om de passar till halsbandet. Det är dock inte sötvattenspärlor på örhängena, så jag vet inte hur det kommer se ut tillsammans riktigt. Om de inte passar så funderar jag på dessa örhängena från Snö till istället:

Armband har jag inte köpt något ännu, var lite osäker på om jag skulle ha det eller om det skulle bli för mycket, men har kommit fram till att jag nog vill ha det i alla fall. Jag brukar ha armband när jag klär upp mig, så varför skulle jag inte ha det på min bröllopsdag? Funderar på något av dessa då, som jag tror passar fint till halsbandet:
    Detta är från Våga och är i samma serie som halsbandet.

Gillar även detta från Pearls for Girls:

Och just det, den här tiaran ska jag ha:

• OlssonPsson

Köpte mitt halsband & örhängen idag =) Ska ha ett armband oxå...hittade ett på glitter som skulle passa till =)
Svar på tråden Visa era smycken