Brud 2013
Hej hej,
Min fästman friade till mig i helgen och vi gifter oss ocksa 2013.
Han hade redan bokat kyrka innan frieriet, sa det blir i Storkyrkan i Stockholm den 1 juni 2013! :)
Kul med fler som är ute lite tidigt!
Hej hej,
Min fästman friade till mig i helgen och vi gifter oss ocksa 2013.
Han hade redan bokat kyrka innan frieriet, sa det blir i Storkyrkan i Stockholm den 1 juni 2013! :)
Kul med fler som är ute lite tidigt!
Efter 12 år tillsammans och 10 år som förlovade så har jag sagt att jag vill gift mig den 1 juni 2013. Väntar bara på ett frieri. I annat fall gör jag slag i saken på skottdagen. För den 1 juni är det min tur...
Valde ni datumet efter ngt speciellt? Vi förlovade oss 1/6 2001 så därför vill jag gifta mig då... Lycka till....
Vi kommer ha 60-70 gäster och har en budget på 100000
Var gifter ni er?
Jag kommer ha två tärnor och de är mina barndomsvänner som kommer vara tärnor, min syster kommer vara toastmadame. Jag tänker bara utifrån vad jag vill den här dagen och skiter faktiskt i vad andra tycker/ eller ska vara. Vårt bröllop och vår dag...
Nej jag vet inte om och när det kan bli ett frieri... Som det ser ut nu så får jag nog stå för det själv..... Men det får gå endå.
Drömmen är ju att han ska fråga men vi får se hur det löser sig.
Han vet om att jag har bestämt datum och allt. Just nu håller han mig på halster bara. Han vill inte ha ngt stort så vi får kompromissa....
Önskar jag hade en karl som var lite mer handlingskraftig i vissa fall....
Har hittat vilken klänning jag vill ha. Vet vilken k:a m.m
I huvudet är planerar jag för fullt. Vill bara ha allt bekräftat....
www.venusbridal.com/bridals/venus-informals/V...
Min drömklänning...
Vi har bokat vigselplats, restaurangen där festen är, vet färgtema och vilka som kommer vara tärnor/marskalkar och sen har vi precis bestämt vilka inbjudningskort/vigselprogram och festprogram vi ska ha. Jag vill att allt ska vara i samma tema så vi tar allt från ett ställe :)
Vi kommer gifta oss 2013-02-02 :) Wihoooo
Ni då?
Gud vad duktigt! Far man fraga vart och vilket färgtema ni har valt?