Brud 2013
Vi har inte lagt budgeten än, men ca 50 gäster blir det. Har kollat lite på budgetverktyget här på bt och vill hamna nånstans mellan låg- och mellan- budget. Men det är inte lätt!
Fina klänningar allihop !!! Jag är inne på en sådan jag har som profilbild, eller liknande iaf. Är dock osäker på om jag vågar beställa från Kina, eller ebay där jag hittat denna klänning....
Vår planering står i dagsläget lite stilla. Jag var o kikade på ring i lördags och det lutar åt att göra en egen. Blir ev en exakt likadan som förlovningsringen, fast med 7st diamanter på totalt 0.21c. Tycker det låter superlite, men på mig såg det bra ut. Kan inte ha större tror jag . Jag kommer dessutom ha 3 ringar och i mellanringen har jag 10st 0.01c diamanter och 7st 0.03c så det blev för mkt bilng. Jag vill dessutom i ett senare skede sätta diamanter även i förlovningsringen. På 1-årsdagen kanske?
Annars shoppar jag lite smått på E-bay. Igår fick jag hem de knallrosa slipsarna till våra bestman. Väldigt välgjorda och fina! Så stiliga de kommer vara .
Men jag älskar ju den här. Eller alltså modellen i alla fall. Jag vill gärna ha snörning i ryggen dock.
Jag handlar också mycket från E-bay, dock bara småsaker ännu. Men också hittat klänning där som jag funderar på att beställa .
Det är superenkelt att handla! Skaffa bara ett ebaykonto och ett paypalkonto som du kopplar ihop och även kopplar ditt kontokort till. Sen är det bara att klicka o se glad ut .
Jag minns inte allt jag köpt men iaf: Näbbklänning, "I Do"-kristaller att sätta under skorna, rosblad, organzapåsar, slipsar till marskalker och "pojknäbbar", tårtgrejer i alla dess slag, tärnklänning. Väntar hem ytterliggare en tärnklänning nu och så SKA jag köpa kostym och waistcoat med kravatt till sonen när de komemr in igen, ytterliggare en näbbklänning, waistcoat till mannen, ev klänning till mig, såpbubblor, organzaband i olika storlekar, favours till barn och vuxna osv .
Nu letar jag efter grejer till inbjudningarna! LOVE EBAY!!!
Nu är lokalen bokad :) Härligt! Bara kyrkan kvar att boka då så skönt att en del är avklarad se vilken kyrka det blir och vilken tid hoppas på att det blir klockan 3 tycker det är en lagom tid att gifta sig.
Vilken tid kommer ni andra att gifta er?
Jag är också sjukt nervös över att ngt ska gå fel, eller att jag just på bröllopsdagen tänker... "Men nej...varför gjorde vi inte så, eller varför placerade vi dem ihop" osv. Kommer behöva lugnande sista veckan tror jag .
Nu är mannens kostym inköpt och jag inväntar en tärnklänning från Kina för att se hur den sitter på mina tärnor och sedan beställa fler. Spännande !!!