Brud 2013
Så är du rädd att passformen ska vara dålig får du säkert vara beredd på att den måste justeras efter ankomst..
Doofie:
Hur fungerar det då man håller till på en restaurang?
Är den stängd för andra hela dagen, eller bara från det klockslag ni ska börja anv den?
Om ingen annan ska vara där innan tycker jag absolut att ni borde få vara med lite mer och se till att det blir som ni önskar.
Musiken.. min blivande är TV-spels nörd ut i fingerspetsarna och vill gärna ha ett temat från Zelda som ingångsmusik. Jag tycker den är vacker, mer än så bryr jag mig inte om ;) plus att det faktikst hade varit lite kul att ha något som representerar honom och är "han".
Annars är jag inte riktigt säker på vad vi ska ha för musik i kyrkan.
Man blir ju lite nyfiken på vilket datum alla ska gifta sig! Är ju rätt stor skillnad med tanke på planeringen. Själv är vi rätt tidiga med Februari 2013. Finns en lista i denna tråd där man kan skriva upp "sitt datum" och kanske se vilka som delar samma lyckliga dag :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4136060.html
Någon fler som ska skicka ut Save-the-date, eller nöjer ni er med inbjudningskort? Vi har precis beställt våra STD och skickar nog ut dem någon gång här i Maj.
Tänkte också det skulle räcka med inbjudningar, men sambon har ganska långväga släktingar som behöver lite tid på sig att spara till resan..:)
CoG, gifter ni er under sommaren kanske det kan vara bra att skicka ut i början av året. På mitt jobb fick vi börja planera semstern i mars iaf. Men folk börjar ju prata om semstrar innan, så Januari, februari kanske är bra? Tycker också sådan är svårt att veta..