• TheD

Någon mer som skulle ha blivit irriterad?

Bett henne dra åt helvete! Jag skulle verkligen skäll apå henne och strunta i att göra orden barnvänliga utan bara tryck henne mot väggen.

Känner hur bra jag skulle må efter det ;)

• TheD

Så gör det!  För hon kanske behöver ett regn av avsky mot sig så hon kanske förstår...

• TheD
    Anatheme skrev 2011-03-17 23:26:53 följande:

Jag förstår inte varför man blir upprörd över att någon planerar ett bröllop tätt inpå ett annat faktiskt. Vad är det som är problemet? Är egot för stort för att kunna dela rampljuset med någon annan?

Vad jag har förstått så är inte det som är det stora problemet...eller jag kanske har fel? Inget som jag har tänkt på när jag har skrivit iaf.
  • TheD

Jag har fastnat inom att hon skäller ut alla för att ingen gör som hon vill osv... det var det som fick mig att bli irriterad.

• TheD
    SweetPearl skrev 2011-03-17 23:59:08 följande:
    Än så länge är det ju bara familjen hon skäller ut (hon slutar inte skälla trots att den andre gråter), hon har mage att fråga vad presenter till hennes barn kostar. Hon kan när som helst bara frysa ut familjen utan någon som helst anledning. Ja det finns mycket mer, men hon är värst mot den andra systern.
    Jösses....doppa hennes huvud i toaletten! Man frågar aldrig vad något kostar. Jo, om fästmannen kommer hem med en ny tv ;) men man frågar inte vad presenter kostar.. Min killes mamma är en sån somska veta allt och när vi åker på semester så måste hon fråga :"vad kostar det då?" med världens suraste röst! Ja, jag hatar henne men det har med vad hon gjorde eller snarare inte gjorde under mn fästmans uppväxt! iaf... vad angår det någon annan vad en resa kostar??? Likaså presenter? Om någon anna ska vara med och dela på kostnaden, klart att man ska tala om då men....SUCK! SUCK! SUCK!

:)
  • TheD
    Anatheme skrev 2011-03-18 00:18:40 följande:

Och sen måste jag verkligen påpeka, att det är ett BRÖLLOP, ingen tävling...

Iofs men jag har som  mål att slå ett bröllop, men det har vi redan gjort utan att vi har haft den dagen än ;) Men sen att göra det så perfekt som möjligt så om andra kommer gifta sig så kommer vårat vara bäst! Helt sjukt, jag vet men jag är en sån tävlingsmänniska hahahaha
  • TheD
    Anatheme skrev 2011-03-18 00:35:00 följande:
    Jag tror människor i allmänhet planerar sina bröllop efter hur de själva vill ha det, att då kritisera deras bröllopsdag, eftersom klänningen inte var som du hade velat ha den, eller maten inte var som du skulle ha velat ha den, eller musiken inte var som du hade velat ha den, det tycker jag personligen är jävligt lågt, och jag hoppas innerligt att gästerna på mitt bröllop istället väljer att fokusera på det faktum, att vi gifter oss, och inte ståhejet runtomkring.  
    Självklart ska man inte kritisera mitt framför brudparet utan sånt sparar man när man har kommit hem Flört Bröllop är ju ändå, som du själv skriver, planerat efter hur brudparet vill ha det.

Och jag hoppas verkligen att alla brudpar gör det för när det kommer till bröllopsdag ska man inte planera efter vad andra kommer vilja äta, eller vilken kyrka folk gillar/ogillar etc.
  • TheD
    SweetPearl skrev 2011-03-18 02:06:27 följande:
    Hon skulle utan att blinka fråga vad bröllops presenten kosta. När hon gifte sig första gången, då i hemlighet så ringde hon ju till familjen o sa att de hade gift sig och sen sa hon att de skulle köpa det där o de där i present, för det önskade hon sig o ville ha!
    Ehhh WTF! Jag skulle inte köpa till den donnan!!
Svar på tråden Någon mer som skulle ha blivit irriterad?