• TheD

"objudna" gäster!!!!

Många trådar har det varit om detta.

Om det är endast hans namn på inbjudan, ja då är det BARA han som är bjuden! Vi har inte bjudit flickvänner då vi ej vet vilka dem är, knappt namn och sen spelar ekonomi in i det hela också.

Man bjuder dem man vill och i vissa fall kan det finnas jobbiga "måsten".... :p.

• TheD
    Pinkgrape skrev 2011-03-21 20:00:43 följande:
    Men i detta fallet bor dom ju tillsammans, du tycker inte att det är lite ofint att inte bjuda in henne då?
    Jag förstod inte att dem bor tillsammans. Nja, alltså. Jag tycker inte det är ofint. Har dessa personer varit ett par i 10 år ja men annars vette 17. Om min fästamn skulle bli bjuden på ett bröllopoch inte jag så skulle jag knappast börja gnälla. Brudparet har då bestämt det så..så varför ska man förstora det?
  • TheD
    Ciccci skrev 2011-03-21 23:34:06 följande:
    Är det inte därför man är där o firar vårt bröllop? För våran kärlek??
    Att VI har gift oss för att vi älskar varandra så innerligt, eller varför ställer man till bröllop? För att bjuda obekanta?

:)
    Ville få hit en "tummen upp" men fanns ingen.... Så *TUMMEN UPP* Glad
  • TheD
    Pinkgrape skrev 2011-03-23 19:59:41 följande:
    Hon är 18år tror jag, tycker att jag läst det. Då är man ju faktiskt vuxen och bör räknas som en, tycker jag.
    Om hon är 18 så går hon som vuxen i mina ögon.
  • TheD
    Kär skrev 2011-04-08 21:40:09 följande:
    Hon får dricka alkohol som 18 åring! Det är ute på krogen OCH systembolaget 20 års gränsen gäller...
    Vissa ställen har 18... ;)
  • TheD
    MissNina skrev 2011-04-10 22:17:49 följande:
    men va de tillsammans när inbjudan skickades ut? Bodde de tillsamans när inbjudan skickades? Jag tycker helt ärligt att du får kliva ut ur bekvämlighetszonen och säga som det är...
    Jag själv har detta dilemma vars detta gäller min brors fästmö, men HON är INTE bjuden.
    Hon är elak och har förolämpat mig och min familj så hon får inte komma.
    Och hon vet detta, men hon trodde att hon skull få komma. Jag skiter i ettiket grejen för detta är vår dag och ingen annans! punkt slut
    Just go for it girl!!!!!!
Svar på tråden "objudna" gäster!!!!