• In Wonderland

"objudna" gäster!!!!

Jag tycker det beror på hur länge de varit tillsammans. Har varken du eller din blivande träffat henne? Hade själv det problemet. Det är svårt att veta var man ska dra gränsen. Men om det är nytt och ni inte vill bjuda henne så tycker jag att det är bättre att säga ifrån snarare än senare. Det är jättejobbigt, jag vet, men man måste dra gränsen någonstans.

• In Wonderland

Jag måste säga att jag tycker att ni gör helt rätt! Om ni inte vill ha henne där så ska ni inte bjuda henne. Det är så mycket regler hit och dit om hur det ska vara att man ibland glömmer bort vad som egentligen är viktigt! Det här är ER stora dag och den ska ni fira med era nära och kära.

Visst jag är helt övertygad om att man kan kan hitta mannen/kvinnan i liv på 4 månader...på en dag också. Men 4 månader är trots allt inte så lång tid och det är ganska ovanligt att par flyttar ihop så tidigt i ett förhållande. Därför tycker jag inte att det är konstigt om ni väljer att inte bjuda henne. Speciellt inte då det är andra pojk/flickvänner som inte kommer. Hade varit annorlunda om de varit ihop ett år!

Svar på tråden "objudna" gäster!!!!