• Jag han

Hur breda är era ringar?

Åh, det här är nog min femtioelfte tråd angående ringar.
    Är så otroligt jäkla velig :(
    Är lite nyfiken på hur breda era ringar är, tillsammans. Alltså både förlovning och vigselring. Gärna bilder om ni orkar också.

• Svar på tråden Hur breda är era ringar?
  • Jag han

tack snälla ni för era svar!
    Jag kan ju inte bestämma mig för varken modell eller bredd. haha. Allt är snyggt, men nu tror jag att jag hittat rätt.. kanske.. eventuellt... ;)

• Jag han

Åh vad kul med alla svar , och en bild ;)
    De jag funderar på är 4+4...
    Måste nog prova i butik då de jag ska köpa är online.
    Vill att de inte ska se så "fjuttiga" ut, men inte heller bli för stora. Beror väl på hur långa fingrar jag har kan jag tänka..
    Men mina val på ringar verkar ju vara "normala" enligt era svar om ni förstår mig rätt..

• Jag han
    marielleangelina skrev 2011-03-22 21:37:28 följande:
    Min förlovningsring är nästan helrund.. 2,5 mm bred och 2 mm hög. Vigselringen jag har tittat på är också 2,5 mm bred och 2 mm hög (fast kantig), alltså kommer det bli 5 mm totalt sen.

La precis ut en bild på min ring i en annan tråd, men kan ju alltid lägga ut en till =)

Vad kul att se en så smal ring. Den var så enkel, men ändå vacker.  De flesta verkar ha ganska breda.
    Har velat mellan kantig, rund, smal, tjock, bling-bling eller ej.. osv osv.. :)
    Men njää, nu har jag nog hittat två ringar som passar mig.
  • Jag han
    Lillskoj skrev 2011-04-27 12:02:41 följande:

Förlovningsring = 5 mm
    Vigselring = 3,8 mm

Mannens = 5 mm (likadan som min fast utan stenar)
    Åh, så fina de var!
  • Jag han

Vad kul med så många svar!

Väntar på att få hämta mina.... :) Förlovningsringen kommer vara 6 mm och vigselringen 2,5 tror jag.
    Längtar...

Svar på tråden Hur breda är era ringar?