Hur breda är era ringar?
Åh, det här är nog min femtioelfte tråd angående ringar.
Är så otroligt jäkla velig :(
Är lite nyfiken på hur breda era ringar är, tillsammans. Alltså både förlovning och vigselring. Gärna bilder om ni orkar också.
Åh, det här är nog min femtioelfte tråd angående ringar.
Är så otroligt jäkla velig :(
Är lite nyfiken på hur breda era ringar är, tillsammans. Alltså både förlovning och vigselring. Gärna bilder om ni orkar också.
Mina ringar kommer vara 9 mm tillsammans. 6 mm förlovningsring och 3 mm vigselring. Jag har ganska små händer och korta fingrar och jag veeet att det finns dom som tycker att då ska man ha små smala ringar...."för annars blir det för mycket 'ring' på fingret" men jag älskar den här kombinationen!
6.8mm tillsammans, en enkel förlovningsring och en likadan som vigselring fast med diamanter.
Har inte hämtat vigselringen än - så tyvärr ingen bild!
Jag har ine kunnat bestämma mig än men jag gissar att mina blir upp emot 8-9 mm tillsammans och jag har också ganska små händer.
tack snälla ni för era svar!
Jag kan ju inte bestämma mig för varken modell eller bredd. haha. Allt är snyggt, men nu tror jag att jag hittat rätt.. kanske.. eventuellt... ;)
Min sambos förlovningsring är 7mm, mina är 3 + 3,8 mm dvs nästa sju millimeter de också. Det ser perfekt ut på min hand; brett men inte för brett på mina korta små fingrar. Mina ringar är 3 mm höga, hans bara 2,5.
Jag beställde vigselring idag.
Förlovningsringen är 5,2 och vigselringen 3,1. Känns jätte bra!
Förlovningsringen är en enkel slät ring, vigselringen är en enkel ring med 11 diamanter på rad. Klassisk och fin!
6+3mm här.
Vi har inte köpt vigselring än men förlovningsringen är 5 mm och vigselringen kommer nog bli ca 2-2,5 mm eftersom jag har korta prinskorvfingrar, så totalt 7,5 mm kanske. Och 1,5 mm höga.
Förlovningsringen är 3,5 tror jag. Vigselringen ska nog vara samma eller möjligen något smalare. Jag har också små händer så jag vet inte vad som blir snyggast..
Åh vad kul med alla svar , och en bild ;)
De jag funderar på är 4+4...
Måste nog prova i butik då de jag ska köpa är online.
Vill att de inte ska se så "fjuttiga" ut, men inte heller bli för stora. Beror väl på hur långa fingrar jag har kan jag tänka..
Men mina val på ringar verkar ju vara "normala" enligt era svar om ni förstår mig rätt..