Hur breda är era ringar?
Åh, det här är nog min femtioelfte tråd angående ringar.
Är så otroligt jäkla velig :(
Är lite nyfiken på hur breda era ringar är, tillsammans. Alltså både förlovning och vigselring. Gärna bilder om ni orkar också.
Åh, det här är nog min femtioelfte tråd angående ringar.
Är så otroligt jäkla velig :(
Är lite nyfiken på hur breda era ringar är, tillsammans. Alltså både förlovning och vigselring. Gärna bilder om ni orkar också.
Min förlovningsring är nästan helrund.. 2,5 mm bred och 2 mm hög. Vigselringen jag har tittat på är också 2,5 mm bred och 2 mm hög (fast kantig), alltså kommer det bli 5 mm totalt sen.
La precis ut en bild på min ring i en annan tråd, men kan ju alltid lägga ut en till =)
marielleangelina, vilken vacker ring! Var har du köpt den?
4,5+4,5 mm o 2,3 mm höga. På gränsen till för höga tycker jag men det var tvunget att bli så om stenarna jag ville ha skulle få plats. Jag tror o hoppas jag vänjer mig.
Jag har en ganska smal ring, 3 mm och killens är 6 mm. Jag vill helst ha en ännu smalare ring som vigselring, men har inte bestämt mig än. Den blir inte bredare än 3 mm iaf. Det är mer min smak med nätta ringar.
3,5 + 3,5, Alltså 7 mm tillsammans :)
Min förlovningsring är 4 mm bred och vigselringen kommer att vara det samma. Jag har väldigt små händer men det funkade ändå när jag provade i butiken