• TheD

Stora hårskötseltråden!!

kakao (för brunetter, ger lite brun färg ej för blondiner! Blanda ihop det med vätska ordentligt, annars är det kakaopulver i hela badrummet... Majonäs (låter äckligt men det innehåller en massa protein som är bra för skadat hår) Ägg (innehåller också protein) Öl (innehåller b-vitamin och gör håret glansigt)  Honung Har aldrig provat något av detta.....hm.

där det står ägg läste jag älg... Blev lite fundersam men sen när jag läste en andra gång så ;)

Tresemmes är bra. har handlat det när man har fått balsm och aschampo för priset av ett och sen även schampo + hårinpackning :D Och då är det ju dessa stora flaskor..snarare dunkar! För 89 kr tror jag det är.
  • TheD

Jag försöker så gott morgonhumöret vill borsta/kamma håret innan duschen! Läste det nyligen att det är att öredra men ja...det vet jag inte.

Sen använder jag  värmeskyddande spray vid hårtorkning och solning. Så somras användes det mycket när jag jobbade utomlands. Men det doftar väldigt gott :) Det är ALLTID ett plus! Gnugga/spraya in något som stinker apa är ju inte så lockande direkt Flört

Svar på tråden Stora hårskötseltråden!!