Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?
Hej Hej!
Tänkte att kanske vi som bor i kring varandra kunde samlas på samma ställe och byta tankar?
Vi bor iaf i Härnösand och ska gifta oss 13 Augusti!
Några fler?
Hej Hej!
Tänkte att kanske vi som bor i kring varandra kunde samlas på samma ställe och byta tankar?
Vi bor iaf i Härnösand och ska gifta oss 13 Augusti!
Några fler?
Nu jävlar tjejer måste vi få liv i denna tråd igen..
Hur går det för er och hur känns det? BARA 6 dagar kvar nu =)
5 dagar kvar för oss : ) och nu börjar nerverna göra sig påmind. Börjar få svårt att sova och kan ligga vaken flera timmar och bara fundera...kommer att se ut som ett vrak när det är dags ; )
2 vckor kvar för oss eller 13 dar! blev hippad igår.. hade sjukt kul fick testa att surfa bla :)
åkte även häst och vagn och sen sjöng och uppträdde jag på en krog på natten.. haha och sjukt snygga kläder hade jag oxå.. en leopardblus och en rosa kroppstrumpaSTRL 140 :P i siden .. så sexigt..
inte ett dugg nervös än.. men längtar efter dagen D..
men man lär väl ha svårt att sova dagarna innan :)
Åh äntligen lite liv o rörelse i tråden, här pysslas de o fixas de... 3 v kvar igår!!! Herregud tre veckor tyckte nyss de va ett år!! Har börja gruva mig för möjippan jag mest för att ja inte har koll på de, kontrollfteak som man är :) vet iaf närgubbens blir :) spännande!! Bröllop201187 - hade din gubbe svt sexa igår??
Min gubbe ska få sin svensexa i morgon, är nervös för vad dom ska hitta på med honom...man vet aldrig med det gänget.
åh gud va spännande du fåt uppdatera oss sen va som hände :)
Grabbarna i gänget här är oxå lite oförutsägbara så ja olgger på helspänn ja med o vill veta :) haha
Tyckte de va han jag såg i lördags :) Gud va roligt!!!