• missyJ

Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?

Hej Hej!
    Tänkte att kanske vi som bor i kring varandra kunde samlas på samma ställe och byta tankar?

Vi bor iaf i Härnösand och ska gifta oss 13 Augusti!
    Några fler?

• Svar på tråden Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?
  • Margris
    missyJ skrev 2011-04-10 19:57:44 följande:
    nu är bröllopsviten bokad oxå :)
    Åhh, var då?
  • missyJ

På stadt i Hsand, Dom hade nå paket med champange, kex, ost present, badrockar etc etc för 1700:-

Kommer nog bli görskönt, och eftersom många av våralångväga gäster kommer bo där (antar jag) så blire enkelt med "brunchen" där på söndagen :)

• Bröllop201187

Vet ni tjejer jag börja att få panik det är bara  3 månader och 2 veckor kvar.......!!

• missyJ
    Bröllop201187 skrev 2011-04-16 00:03:08 följande:
    Vet ni tjejer jag börja att få panik det är bara  3 månader och 2 veckor kvar.......!!
    Oj! Påtal om de ska ja ta & skicka in hiundersprövnigen  på måndag! Nu äre mindre än fyra månader för oss! :) wohoooo! Gud va spännande allt blir ju närmre man kommer :)
  • Bröllop201187
    missyJ skrev 2011-04-16 09:46:49 följande:
    Oj! Påtal om de ska ja ta & skicka in hiundersprövnigen  på måndag! Nu äre mindre än fyra månader för oss! :) wohoooo! Gud va spännande allt blir ju närmre man kommer :)
    Jag tycker att det börja kännas som om man inte kommer att hinna med allt som ska göras.. =)
  • VitaminA

Tjejer hjälp jag har panik!! Vi ska ju gifta oss i domkyrkan men nu så har prästen ringt och sagt att renoveringarna är försenade! Så det kommer inte bli klart till 11 juni! Det är en byggarbetsplats! Inget golv!! Inga kyrkbänkar!! inbjudningarna är skickade. vi har långväga gäster och många har bokat hotellrum osv..

Jag är så BESVIKEN!

• Bröllop201187
    VitaminA skrev 2011-04-16 21:00:36 följande:
    Tjejer hjälp jag har panik!! Vi ska ju gifta oss i domkyrkan men nu så har prästen ringt och sagt att renoveringarna är försenade! Så det kommer inte bli klart till 11 juni! Det är en byggarbetsplats! Inget golv!! Inga kyrkbänkar!! inbjudningarna är skickade. vi har långväga gäster och många har bokat hotellrum osv..

Jag är så BESVIKEN!
    Kolla fort vilken kyrka som är ledig i närheten, ringt runt till alla gäster och tala om att det blivit ändrat...

Men jag tycker det är konstigt att dom inte talat om för dig tidigare att dom skulle renovera domkyrkan för att när en kompis till mig boka nu så skulle den vara klar 2011 i November.... 
  • Bröllop201187

Jag förstår att du är besviken, eftersom det är så mkt runtomkring som ska göras =(

• VitaminA

nej vi ringde till och med och dubbelkollade att det skulle va klart i juni. Inga problem sa de, det kommer vara jättefint i juni.

men Säbrå kyrka är ju så fin så vi åkte dit idag för att kolla på den. Och vad ser jag! Den håller på renoveras! byggställningar runt hela kyrkan!

nåja det ska väl ordna sig..vi får ringa runt på måndag helt enkelt. jobbigt när allt var klart bara....

• VitaminA

Förresten var det inte nån här som skulle gifta sig i Säbrå kyrka?

Ah MissyJ var det ja. vet du när dom är klara med Säbrå kyrka?

Svar på tråden Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?