Härnösands/Sundsvalls bröllop i sommar?
Hej Hej!
Tänkte att kanske vi som bor i kring varandra kunde samlas på samma ställe och byta tankar?
Vi bor iaf i Härnösand och ska gifta oss 13 Augusti!
Några fler?
Hej Hej!
Tänkte att kanske vi som bor i kring varandra kunde samlas på samma ställe och byta tankar?
Vi bor iaf i Härnösand och ska gifta oss 13 Augusti!
Några fler?
På stadt i Hsand, Dom hade nå paket med champange, kex, ost present, badrockar etc etc för 1700:-
Kommer nog bli görskönt, och eftersom många av våralångväga gäster kommer bo där (antar jag) så blire enkelt med "brunchen" där på söndagen :)
Vet ni tjejer jag börja att få panik det är bara 3 månader och 2 veckor kvar.......!!
Tjejer hjälp jag har panik!! Vi ska ju gifta oss i domkyrkan men nu så har prästen ringt och sagt att renoveringarna är försenade! Så det kommer inte bli klart till 11 juni! Det är en byggarbetsplats! Inget golv!! Inga kyrkbänkar!! inbjudningarna är skickade. vi har långväga gäster och många har bokat hotellrum osv..
Jag är så BESVIKEN!
Jag förstår att du är besviken, eftersom det är så mkt runtomkring som ska göras =(
nej vi ringde till och med och dubbelkollade att det skulle va klart i juni. Inga problem sa de, det kommer vara jättefint i juni.
men Säbrå kyrka är ju så fin så vi åkte dit idag för att kolla på den. Och vad ser jag! Den håller på renoveras! byggställningar runt hela kyrkan!
nåja det ska väl ordna sig..vi får ringa runt på måndag helt enkelt. jobbigt när allt var klart bara....
Förresten var det inte nån här som skulle gifta sig i Säbrå kyrka?
Ah MissyJ var det ja. vet du när dom är klara med Säbrå kyrka?