• TheD

Skobyte - Min nya stragegi

Jag har inte hittat några skor som faller mig i smaken men klacken ska vara 7-7,5 cm då klänningen är sydd efter det. Och dem tänker jag gå i hela dagen. Sen är det ingen hög klack heller :)

• TheD
    Ylviz skrev 2011-03-25 21:50:27 följande:
    Det beror ju helt på vad man är van att gå i. Själv har jag ju helt gympadojjor och då är 7 cm otroligt högt. Kanske var lite dumt att ta ett par med 11 cm men jag kunde inte låta bli. Kände att jag skulle utmana mig själv lite

Har du kollat brados.se? De har många brudskor. Annars kan jag rekommendera dansskor de är gjorda för att man ska kunna skrida runt i dem länge
    Från brandos skickade jag tillbaka. Och dansskor är det bästa att gå i. Har använt såna i många många år dock ej latinskor men iaf. Jag känner inte för att betala för ett par skor jag bara ska ha en gång så de behöver inte vara så jättefina,,,, bla bla bla.

Jag skulle kunna ha 9 cm 10... men jag vill inte bli alltför lång...vilket låter roligt då jag är 162,5 men jag vill vara liten den dagen :)

Jag ska vänta på att studenthysterin kommer och så vad som kommer. Men kravet jag har är att det ej ska vara öppen då och oftast är det öppen tå på studentskor....
  • TheD

Har gått igenoom ala tusen sidor igen men nej.....

Ska bara bita ihop en månad till så lär väl det spruta vitt i alla butiker ;)

Svar på tråden Skobyte - Min nya stragegi