Inlägg från: Junibrud |Visa alla inlägg
  • Junibrud

Vad ska ni ha för smycken och hur många?

Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig och jag är faktiskt ganska orolig att jag inte hittar något alls. Allt jag ser  ser för litet, stort eller billigt ut . Jag börjar få panik och jag har spenderat timmar för att hitta de rätta smycken men NEJ. Det kanske bara är bröllopsstress och kommer förmodligen hitta något som jag gillar. Smycken är jätte viktiga tycker för att ge den rätta känslan som man letar efter. 

Min klänning ser ut så här och jag kommer ha en liknande slöja som på bilden! Har ni några förslag? Jag tar emot alla med tacksamhet, gärna med bilder

• Junibrud

Tack alla! Jag kommer ha örhängen, armband och kanske något i håret. Men som sagt jag hittar inte något som jag tycker skulle passa. 

Skitliten skrev 2011-03-28 17:03:13 följande:
    Junibrud, jag har valt samma klänning och slöja. Jag har bestämt mig för att bara ha armband (stort glittrigt) och sma men glittriga örhängen. Har dock sma stenar även i slöjan för att lyfta upp lite. Ser fram emot att fa bära denna fantastiska klänning!
    Vad roligt att du valt samma outfit. Har du några bilder på dina smycken? Var har du köpt dem? 

Svar på tråden Vad ska ni ha för smycken och hur många?