Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ni som är så duktiga på detta... vill ha en klänning med axelband, ingen prinsesstårta utan en ganska rak modell eftersom jag ska sitta ner på vigseln.. nån som har något bra tips?
Ni som är så duktiga på detta... vill ha en klänning med axelband, ingen prinsesstårta utan en ganska rak modell eftersom jag ska sitta ner på vigseln.. nån som har något bra tips?
herreguuud vad ni käbblar.. jag hinner inte med.. har suttit o kollat igenom alla länkar i trådstarten... suck. blir galen...
Har hittat flera modeller som känns rätt men ska åka o prova någonstans så att jag kan se hur typen av klänning sitter på fyrkantiga lilla mig...
Vad har ni för erfarenheter? Vilka företag är bäst utav de i trådstarten?? Jag orkar liksom inte plöja hela tråden..även om ni är hysteriskt roliga haha
ingen som köpt denna?
Hej hej. Känner mig jättedum nu men vad är kinaklänning...
näää inte beställa fler klänningar.. däremot funderar jag på att överraska min tärna med en klänning. Hon har sagt att hon ska ha sin djupröda klänning som hon hade på en annan väninnas bröllop för några år sedan, grejen är bara att hon har gått ner typ 10 kg sen dess...redan NU och det kommer krävas en del pill för att sy om den, även om hennes mamma har en väninna som är duktig på att sy skulle jag vilja köpa en fin klänning...färgen var visserligen rätt...för vi ska ha rött som lite genomgående färg men undrar om hon skulle bli glad om jag fixade en klänning åt henne lite i smyg så där???
Kanske en kortare, hon är jättefin i kortare klänningar och vi ska ju trots allt ha ett ganska casual bröllop hemma i trädgården och jag skulle vilja att hon hade en finare klänning som hon faktiskt kan använda - hennes andra har hängt i garderoben i 5 år...vad tror ni?
Frågan är hur jag ska göra med mått o sånt.. har ni tips på nån fin klänning på kina-sidorna?
Hej brudar.. jag funderar på att beställa klänning från Milanoo
Men jag har ett problem.. helst skulle jag vilja sätta ihop en klänning.. med typ överdelen från en, midjepartiet från en och nederdelen från en tredje.. vet ni om man kan göra det där???