-
hmmm finns det något annat ställe som inte är alltför dyrt som man kan göra så på??Minuz skrev 2011-05-19 17:05:34 följande:Inte från Milanoo, där kan du bara köpa ur sortimentet
-
Hur långt i förväg måste man beställa egentligen.. jag håller på att tappa brutalt i vikt och känner att eg vill jag inte beställa mer än tre månader i förväg men det verkar ju bli snålt med tid då... nu verkar vi ha ändrat datum till ett höst/vinterbröllop (velar mellan lite olika datum på tre månaders intervall) så det kanske är dags att beställa redan nu liksom..för att vara garanterad att ha den i november???
Målet är att tappa minst tio kilo till augusti men jag vet ju inte varifrån kilona försvinner.... och sen vill jag ju eg gå ner mer...herregud vilka i-landsproblem... -
varför beställer ni fler brudklänningar??? var det för att ni var missnöjda med de första???
Har alla samma erfarenhet att det tar 1-2 månader???? -
trist när det blir fel... och då är det ju också bra att vara ute i god tid så man hinner åtgärda eller göra om liksom... funderar o funderar på NÄR jag ska beställa...anta att vi gifter oss i slutet av november-början av december... då kanske jag bör beställa senast i början av augusti??? då vet jag ju lite hur det har gått med vikten också ... om jag nått mitt 10-kgs mål och hur bra det har gått......*suck* vilket problem liksom... vara orolig att ha gått ner FÖR MYCKET ha haPinkgrape skrev 2011-06-09 12:36:37 följande:Jag har beställt två, för jag vill ha en pampigare klänning med långt släp som kräver underkjol till själva vigseln och sedan en mindre och enklare klänning som är bekvämare att sitta och dansa i till kvällen :)
Nu kommer jag dock behöva beställa ytterligare en, eftersom min ena klänning var fel. Klänningen i sig är superfin!, men inte vad jag beställde. -
120303.. det sitter fantastiskt fint på dig, fint med lite färg också....börjar längta själv till MIN dag....
-
Tigerlilly.... har du någon orsak till ditt nickname? Att jag undrar är för att mitt bonusbarn-barn faktiskt HETER just Tigerlilly
-
Fint.. det är ju inte direkt ett vanligt namn ens i USA, min bonusdotter fick många frågor när hon valde namn men vi tycker att det passar på tösen. Hade nog varit värre om hon var svensk, nu är hon ju inte det och hon bor i USA så namnet ligger liksom bättre i munnen därtigerlily skrev 2011-06-15 12:31:32 följande:Den enda orsaken är att mina favoritblommor är tigerliljor, eller alla sorters liljor egentligen. Och så är jag född i tigerns år. Det är ett jättefint namn! Men själv heter jag nåt helt annat...
-
TIgerlilly.. vad vacker du var... jättefint hår och den lille mannen var ursöt
-
vi har inte satt datum än.. vi velar mellan två och det beror helt på om vigselförättaren kan tala om när hon kan......men antingen 2011 eller 2012...haha...
-
Nån av er som beställt från E-bay av romantics521 ????
Jag har hittat min drömklänning där och den kommer med frakt och lite småändringar landa på under 1000 kronor... helt sanslöst tycker jag.. 100% nöjda omdömen men det stillar inte min oro..känns för bra för att vara sant om ni hajjar....
Nån som vet nåt?