Darling Daisy skrev 2011-05-13 10:24:09 följande:
Skumboll:
Kan du få lite ledig tid och åka till nån butik och prova? Där har de säkert flera olika modeller, så du kan i lugn och ro få prova om du hittar nån modell som du gillar.
Du gillar ju uppenbarligen en klänning som det händer något i, så standardklänning 1A kanske inte är något för dig. Kanske något med ärmar? Om det finns axelband, så blir det kanske färre skenor?
Darling Daisy skrev 2011-05-13 10:25:53 följande:
Vi skrev om varandra!
Butik tror jag är grejen för dig nu. Antingen så hittar du något du älskar där eller så kommer du fram till att den du har hemma är bäst.
Har du några bra
Jag har en klänning i tankarna som jag provat förrut, jag ringde till butiken och hörde om de kan få fram den på tre månader och det var inga problem så på söndag ska jag åka in och prova! Det är en chiffong, känns mer romantisk och böljande och är SÅ bekväm. Då kommer jag kunna äta och dansa hela kvällen!
Blir det så får jag försöka kränga iväg de andra klänningarna på blocket eller så. De är ju så fina och välsydda så det är ju dumt om de bara ska hänga i garderoben.
Jag bor ju utanför stockholm så vi har ju ett antal butiker att välja på här, den del bra och en del mindre bra.