zvartaliljan skrev 2011-05-12 10:14:52 följande:
ja nu väntar jag på en annan underkjol, köpte en sån som har ett släp eftersom släpet på denna klänningen föll lite "platt" o fult liksom. Hoppas nu den underkjolen passar...var en onesize men stod att den passade 36-42, hoppas det stämmer.
Vad tycker ni jag ska ha i håret till klänningen om jag har en lång mantillaslöja? Funderar på en liten tiara. Våra färger är vitt, rött och guld. I håret skulle jag nog vilja ha vitt och guld, i buketten har jag mycket rött.
Alltså inget är som vi planerat
Vi planerade ett litet strandbröllop här hemma (bor vid stranden) med en fest i trädgården för de allra närmaste, typ 30personer. Nu har vi hyrt en herrgård med en stor festloge o det kommer ca.115 personer!!
Jag planerade o bara ha en väldigt enkel somrig brudklänning och håret utsläppt. Nu har jag värsta marängklänningen, slöja o funderar t.o.m på tiara
Kom fram till att jag aldrig kommer få chansen o kunna bära något sånt igen så varför inte köra på
Det blir nog jättebra med en underkjol med släp, baktill har jag ju inte sett. Men oavsett underkjol så gav den klänningen en helt annan form!
Haha, jag känner igen detdär.... vi skulle bara ha ett litet litet bröllop med bara de närmsta närvarande. Och så hade vi planerat att gå ut och äta på restaurang men var och en skulle betala själva. Jo tjena, jag har fått storhetsvansinne!