Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Just det vi har med ett test också, är du mest lik bruden eller brudgummen.
Nu ska jag på återbesök hos optikern, ses ikväll!
Just det vi har med ett test också, är du mest lik bruden eller brudgummen.
Nu ska jag på återbesök hos optikern, ses ikväll!
!:an skumboll!
DD: Du kommer dö av skratt när du ser kopian på kjolen på klänningen, jag skrattar än !
Tinzi: Jag skulle dragit av 2-3 cm då finns det fortfarande utrymme att snöra in lite till utan att den blir för liten samtidigt.
1700-tal: Hoppas att inte dina gäster hört talas om den heller =)
Pinkgrape;: Den är skitsnygg! Förstår att du är nöjd!
jag kan inget annat än att skratta, fy fan vad fult, men ni ska se vilket jobb de lagt ner på kjolen ändå, det kändes hemst att slita bort det, Jag gillar överdelen jättemycket och det är inget mer fel på den förutom att den är ful som stryk. Så det kan gå bra med din klänning DD, vilken var det?
jösses vad fin den är! Jag tror int ejag sett den bilden förut, känner inte igen den. Jag kan ju tröst amed att det är inget fel på tyget eller sömnaden inte heller på några mått den är tom lika lång på mig som på tjejen på bilden och jag har bara uppgett hurlång jag är. Jag håller verkligen tummarna för din klänning!
Ja jag gillar den faktiskt, tror den blir bra när jag fått srukit den. Färgen har jag ju valt så det är inte säjaren som gjort fel. Jag är bara int eöverförtjust i att det skiljer i färgen på kjolen och överdelen. Det är ju samma färg fast olika nyanser, satinet är ju ljusare än det som är på överdelen. Men jag vill ju inte ta bort organzan för överdelen är snygg som den är.
Kanske om jag tar bort det i midjan och köper en bredare sash i samma stuk?