Sommarbrud skrev 2011-06-07 19:59:05 följande:
1700tal: Vad duktig du e på att göra buketter Finns det ngt du inte kan göra ???
Tsss...
Det var ju bara ett första försök...
Men nu ska jag binda buketter så det står härliga till hela sommaren för tränings skull. Sen tycker jag ju det är oförskämt roligt oxå, det underlätta det tålamodsprövande pillet!
Håll tummarna för att jag kommer in på trädgårdsutbildningen (besked i juni) nu så kanske jag får göra sånt här på heltid...
Kanske... Men inget gör mig så lycklig som blommor, så är det ju bara!
Darling Daisy skrev 2011-06-07 20:08:07 följande:
1700tal: underbar bukett. Precis en sån vildvuxen trädgårdsbukett jag önskar mig. Jag sparar dina bilder och tvingar min florist att kopiera den!
Alla: Jag ska prova lite senare. Då får ni se bilder. Nu ska jag leta högklackade skor.
Hihi, vad kul att höra!
Jo, jag älskar oxå det vildvuxna och otämjda. Gillar strama moderna buketter oxå men min just brudbukett vill jag ska vara en hyllning till naturen, ekologi och mitt, mammas och svärmors trädgårdsintresse.
Och säg åt din florist att inte glömma kirskålen (det gröna i bakkant), lite humor ska man ha!
Mamma fick dåndimpen när jag kom in med ett frodigt fång av hennes värsta fiende!
Men det ska jag ha i min bukett sen, som symbol för ödmjukhet, att skönhet hittas i betraktarens öga och oftast där man minst förväntar det samt att vi små människor inte kan råda över allt på denna jord.
Och främst som en symbol för att kärleken övervinner allt, fråga vem som helst med kirskål i trädgården!
Nej men vi vill se bilder NUUUUU!! Skor kan du väl leta sen... Sambon glor på fotboll, behöver stimulans... I form av bilder!