Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Darling Daisy skrev 2011-06-09 07:47:26 följande:
Jkbr:Vad fin din klänning är!! Den ser ut att sitta jättebra över byst och midja, vad skönt!
Jag har inte heller nån koll på hur lång en klänning "ska" vara, men håller med om att någon cm över golvet är snyggt. Din ser ut att bli lite kort i framkant. Har du några skor med lägre klackar som du kan ha istället?
Jag har precis omvända problemet - min klänning är för lång. Den har också en vacker spetskant nertill som man vill ska synas, så det är inte bara att fålla upp lite heller. Så igår var jag och letade högklackade skor! Och jag går aaaaldrig i mer än typ 3 cm klack i vanliga fall, så det blir en utmaning att lära mig gå i 7 cm klackar
Jag köpte likadana vita skor som sommarbrud. Det fanns ett par andra skor också, som tyvärr hade lite för smal klack för att jag skulle kunna gå ordentligt, som var såååå vackra! Suck! Ljust ljust puderrosa och t o m bekväma... Ett hett tips om nån inte hittat skor ännu (399 kr på din sko).
Och de här köpte jag:
349 kr
Sen köpte jag även ett par bekväma med kilklack i samma höjd (de tänker jag byta till när de första börjar göra ont! Och då struntar jag i att färgen kanske inte är så jätterolig )
299 kr
Finns det mkt vita/brudskor ute i skoaffärerna nu? Kanske skulle ta en runda och kika lite.. Lär få prova 500 par innan jag hittar några bekväma, lika bra att börja nu!