Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Själv har jag ont i magmusklerna.... tack vare Aylas övningar! Nu ska jag se om jag kan lura med en kollega på promenad i solen.
Kan visst inte kopiera bilderna, men här får ni lite chiffongklänning att kolla på:
http://szlongzhilian.en.alibaba.com/product/359733840-209964848/LZL918_chiffon_classical_ruching_formal_bridal_wedding_dress.html
Nu pyser jag, ska till svärisarna över helgen. Blir nog en del bröllopssnack. Får se vad de tycker om våra alla idéer
Ha en fin helg. Jag kikar in så fort det finns tid.
Sunsey: vad tråkigt att du är missnöjd! Jag tycker dock att den ser fin ut, det lilla jag kan se på bilden i alla fall! Modellen ser ut att passa dig riktigt bra. Hoppas du får bra svar från Landy och att de kan kompensera dig på något sätt.
Tack, tack Miceme!
Ska kolla länken.
Hrm, helt ok pris också... Får fundera vidare, nu ska jag smita ut i solskenet!
Lilla fröken dotter har somnat i pappas famn och pappa var inte sen att slagga in han heller, så nu snusas det så gott i fåtöljen har bredvid. Bäst att smita ut nu när lite barnfrihet erbjuds!
Det är så kul, för dottern är suuuuperpappig just nu. Hittills har det varit tvärtom, mest bara mamma som dugit till. Så nu njuter jag för fullt av att sambon får ta mer barnpassning och jag får lite frihet! (det tog baaara 2,5 år...)