Sommarbrud skrev 2011-06-28 11:19:17 följande:
Skönt ibland speciellt när man reser vi är lite svettiga inför att flyga med w till nice eftersom han inte kan sitta still....
Ja jag vet ska sola nu vaknade w så tänkte att han kan få bada lite och jag sola. Så nu UT i solen!
Det går säkert super att flyga! Ritblock och pennor och nån ny leksak som inte har tappat fascinationen än så går det säkert smärtfritt. Och om folk blänger, bläng tillbaks!
Ja, UT i solen nu! Jag springer lite in och ut, har nära in till datorn. Rätt skönt med en skuggpaus ibland oxå, jäklar vad varmt det är idag!
Minuz skrev 2011-06-28 11:29:27 följande:
Nu har jag äntligen börjat fundera på inbjudningskorten............. Vi har tänkt att skicka dem i mitten av Juli, samtidigt som våra gäster får dem sticker vi på semester och stänger av telefonerna. *S* Ingen vet något och jag vet inte vilka reaktioner vi får........ Tror och hoppas att de blir glada iaf
Men hur skriver man? Om man hellre önskar sig bidrag till en resa hur har ni skrivit då? Ska man lägga i en lapp extra i inbjudan om fest och önskemål, eller vad hade ni gjort / skrivit?
Jag vet på ett ungefär hur jag vill att korten ska se ut, handlat allt till det pysslet iaf.
Vi ska undanbe oss presenter och istället skriva att de som ändå vill (gissar de flesta) gärna får bidra till en resa istället. Vi har många långväga gäster så måste ändå skicka med infoblad om allt. Tänker inte skriva det i själva inbjudan dock.
Men tror inte några tycker det är "sniket"..
Bättre det än onödig present när man redan har ett fullt hem, tror jag de flesta resonerar. BT är fullt med folk med extrema åsikter, har svårt att tänka mig att någon i åtminstone vår gästlista skulle tycka att några av BTs flitigt debatterade ämnen var nån big deal hur vi än gör.
NewYorkBrud skrev 2011-06-28 11:31:00 följande:
ååå, jag är vagntokig! Vilken vagn vill du ha?? jag är sugen på en bugabo bee+, vet inte riktigt hur mycket billigare dte är dock..
hur gammal är er son? vår är 2,5, så känns inte aktuellt med en ny vagn, är nöjda med vår brio spin.. =)
Då skulle du trivas i min krets, har en moster som är inköpsansvarig på Brio, en syster och en svägerska som båda jobbar i varsin babybutik och de båda har småbarn och brinner för barnvagnar... Suck...