Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jajemen klart du fixar det det finns ju såna härliga underbyxor
Själv har jag investerat i dessa snyggingar
Jajemen klart du fixar det det finns ju såna härliga underbyxor
Själv har jag investerat i dessa snyggingar
Ahhrh, varför svarar hon inte... Är ju som att sitta på nålar! Hur långt bort kan ateljen ligga?
1700-tal; Gör det inte det så lägger jag upp ett kost och träningsprogram så du kommer i den. Jag kan inte bidra med kunskaper om tyg - men träning och kost kan jag!
jahopp - då var det som jag trodde... Klänningen är på "veckningsavdelningen" nu och de kan inte avgöra om det räcker att lägga ut den. När de är färdiga med vecken kan de mäta och först då ge besked men hon trodde inte det skulle gå. Kanske lite i så fall... Hur ska jag kunna klämma i mig i den då??
Hihi, jag kan nog få igång dej. Kan vara en riktig pain in the ass när det gäller träning
Du kan inte punktförbränna - men man kan forma och köra förbränningsträning. på många är det höften som ¨försvinner sist så det är bara att hålla i.
Ojoj, vad jag är duktig idag ute i trädgården..
Jag gillade den första allra bäst. Var kommer den ifrån, var du en länk? Vad kostade den? Fanns den i ivory eller andra färger?
Mäh, hur väljer man vilken modell??? Vill ha den som heter Ribbon Belt i länk 2 i mina 3 tema färger!