• bruden

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ja inte lär det bli nån kinaklänning på mig på lördag. Ja såvida inte mirakel sker. Paketet är nånstans men ingen vet var. Alla spår slutar efter att det lämnade UK för en vecka sedan. Svenska Posten kan kyssa mig i akternDemon Jag har ju i alla fall underkjolen som kom idag. Kan ju alltid klämma in fläsket i den (åt fanders för liten!) och ha bara den

• bruden
    Pinkgrape skrev 2011-08-01 19:05:30 följande:
    Men vad säger du? Har du inte fått klänningen än?! Åh, herrejisses vad förbannad jag skulle vara! Har du någon annan klänning då?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Jag fick bara underkjolen idag. Klänningen är skickad med EMS men har uppenbarligen gått nån annan väg. Förbannad är nog bara förnamnet. Säljaren har dock lovat pengar tillbaka och det ska jag se till att få. Men jag måste ha paketet innan jag kan reklamera det. Som tur är så är det PayPal som har pengarna hos sig tills man godkänt leveransen.
    Jag har min första klänning, tack och lov! Får sikta in mig på att ha den. Jag har ju ändå ingen underkjol till den andra då den som kom idag är på tok för liten.
    Jaja, det löser sig  
  • bruden
    marimekko86 skrev 2011-08-01 21:15:20 följande:

Hejhej alla brudar

Jag ville bara tacka bruden som tipsade mig att byta mejl. Det funkade, jag har betalat idag och nu har de börjat sy min klänning LYCKA.! Klänningen sys hos Landybridal för 349 :- inklusive frakt.!

Bara vänta då på att den ska komma...om typ sex veckor eller så... GUD så långt bort.!

Åhh då är det en till som går i väntans tider Spännande
  • bruden
    Amejuli skrev 2011-08-02 00:28:46 följande:
    OMG! I´m married! Det var kaos dagarna innan och minns dagen lite som i en dimma, men ändå så underbar!!! Önskar er denna känsla snart! Hoppas  allt rullar på för er tjejer!
    GRATTIS!!!!! Ja snart är det dags för mig. På lördag smäller det
  • bruden
    Humlan skrev 2011-08-02 10:40:11 följande:
    Har du allt klart bruden ? Vart är det du gifter dig om jag får fråga =) Vi har ju samma dag vi hihi
    Allt är klart sånär som på naglar och hår. Naglarna fixas på fredag och håret på lördag såklart. Vi gifter oss i Sätrabrunn Vart ska ni gifta er?
  • bruden

Nu är självaste VD'n för Parcelforce i England inblandad i mitt försvunna paket. Han har visst ringt Posten i Malmö idag och gett dem en skopa ovett *mohahaha* Det ska de bara ha för så jä***a otrevliga de var igår i telefon så ska de baske mig få!Demon Tror dock inte att klänningen hinner denna vecka eftersom paketet fortfarande är borta. Jag har ju som tur är den första klänningen men ändå...
    Säljaren har lovat mig pengar tillbaka men jag har varit steget före och mejlat med DHgate som stoppar utbetalningen till honom tills jag har fått paketet, godkänt det och hört av mig till dem först. De får med andra ord noll pengar innan DHgate släpper det.
    Fast allt jag vill just nu är att ha klänningen. Även om den kanske inte ens passar så vill jag bara ha den. Fortsättning följer... 

• bruden
    Darling Daisy skrev 2011-08-02 14:11:02 följande:
    Bruden: heja, heja!!! Hoppas att ditt paket magiskt dyker upp fortare än fortast!
    Jag gör som loppan och lever på hoppet
  • bruden
    Red skrev 2011-08-02 17:43:53 följande:
    Bruden : Håller tummarna för dig! Om den finns i england borde den ju kunna komma i veckan om de bara får fart!
    Det är det som är grejen. Den är skickad för mer än en vecka sedan från England så med all sannolikhet finns den i Sverige men ingen vert var. Troligen har den hamnat bort på terminalen i Malmö dit allt flyggods kommer från England.  Fortsättning följer
  • bruden

Jag vet vid det här laget att jag SKULLE ha gjort som jag tänkte nämligen beställa min klänning på Landy. Men puckad som man är går man efter plåskan (vad gör en hundralapp egentligen???) och nu sitter jag här med en försvunnen kinaklänning och en säljare som vill ha sina pengar så han kan sätta in till mig igen. Nåja, vi får köra en repris av bröllopet när klänningen kommer... Om si så där 5 årObestämd
    Kan lugnt erkänna att jag är såååå avis på alla er som får hem era klänningar, visar bilder ch är så nöjda. Allt jag har av min klänning är den förbenat mini-underkjolenDemon

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!