Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tinzi, vilken mailadress har du till din kontaktperson på millybridal?
Hon heter: Lily & skriver från: service@millybridal.com
Hej hopp!
Hur länge fick ni vänta på era klänningar från Milly? (gäller er som gjort ändringar på dem)
Vill bara veta om det stämmer överens med vad som sägs :)
Men kasta in frågorna här om du blir osäker. Det kommer säkert blir bra, bara de har förstått dina förklaringar och hur du menar.
Mina klänningar (de med ändringar) därifrån tog mellan 2-4 mån, 2 under lågsäsong (nu) och 4 när det var högsäsong och deras hemsida kraschade och det blev lite kris. Ju fler ändringar jag gjorde, desto längre tog det ju (och inte bättre blev det heller eftersom testklänningen inte gjordes i annat tyg som mest gjorde mig nojjig )
Jahopp, nu har jag även beställt en BOLERO av Milly.
Saken var den att jag hade en rabattkod som jag fick när jag reg. mig på deras hemsida, MEN då jag gjorde beställningen via mail (spec. klänning) så glömde jag detta, nu ska de göra en bolero åt mig så jag kan använda kupongen, vet inte OM /hur mkt jag får lägge imellan, men ville ju ändå ha en svart spets bolero så blir spännande.
OCH de blir klara redan i mitten av December mned min klänning säger de...hur lång tid brukar själva leveransen ta , nån som vet? Och brukar klänningarna vara klara när de säger att de skall vara klara?