Kinaklänningar och gaffel däremellan!
JISSES!
Klänningen här om 20 min! Här går det undan var ju i TYskland i går kväll... !
JISSES!
Klänningen här om 20 min! Här går det undan var ju i TYskland i går kväll... !
AAAAH, skojar du??! Tur jag slog på datorn!
Och som svar på frågan ovan, inget av det jag beställt har fastnat i tullen eller kostat nåt.
Bilder kommer snart (min väninna ska skicka dem från sin mob hittade ej vår kamera hemma)
Är både glad MEN besviken! Klänningen var i mkt bra kvalité, och satt bra mm MEN de har inte gjort som jag sa medsläpet, ville ha 0,5 Meter de har satt LÅNGT släp som originalet :( och med en underkjol till en klänning UTAN släp så satt den inte fint nedtill :(
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, den är t.om lång framtill, måste lyfte den för att inte snubbla t.om m. skorna m.klack på, ville ju ha en klänning där jag kunde röra mig fritt i.
Så alt. 1 nu.
Be Milly skicka en underkjol m. långt släp och se om den åker upp nån cm och allt blir snyggare.
alt. 2 be dem sy om den och korta ner allt.
alt.3 be en väninna korta den (hon är skräddare)
Tinzi - synd att den var för lång. Men förstår inte riktigt hur du menar med att släpet skulle bli kortare av en underkjol med släp? Hur då? :-/ Hursom, om det inte löser sig så har jag några milly-underkjolar till salu, både med och utan släp ifall du vill slippa beställa därifrån. Och nu vill vi se bild!!!
Här kommer bilderna!
Svårt att ladda upp bilderna , blir bara en liten ruta, men jag är absolut INTE nöjd, inte ens om jag hänger upp klänningen sen så undkommer jag ju problemet att den är för lång framtill,och inte lätt att sy upp då det är spets nedtill....! Jag var enbart ARG när jag provade den, inga lyckokänslor alls.
Har vetat i äver 1 år hur jag vill ha den & varit mkt tydlig med det, jag vill inte ha den! Ju mer jag tänker på det ju ledsnare blir jag :(