1700tal skrev 2011-06-29 18:07:46 följande:
Jag vill oxå ha brillor! Fubb...
Men herregud sommarbrud, betala för att INTE dricka vin?? Det var nog det konstigaste jag hört på länge!
Idag hämtade jag min ring btw!!!!!
Den är så fiiin...
Man kan ju ha brillor utan styrka
Få seeeee ringen då. Och inte produktbilden utan the real stuff!
Sommarbrud skrev 2011-06-29 18:10:39 följande:
Haha det är lugnt vi har också ångrat oss både en och två gånger ska du veta men men det blir nog bra på lördag men det är så mkt som strular små saker sånt hatar jag! Och eftersom jag jobbar med service själv så blir jag extra galen!!!
Det blir säkert bra på lördag, men sånahär grejer ska ju vara roliga! Små grejer kan ju förstöra rätt mycket av glädjen.
Precis, jag har också jobbat med service och man ser ju svart. Servicen är ju än viktigare när man slänger ner flera hundra tusen, men det är som att de gör som de vill bara de får pengarna.
Sommarbrud skrev 2011-06-29 18:12:03 följande:
Men vad roligt att du e nöjd! Man får visa bild om man vill ....
1700tal skrev 2011-06-29 18:10:06 följande:
Så var det på mauritzberg oxå om jag inte minns fel, de räknade även in telefonsamtal och mail. Sen var det full timtaxa efter det.
Ja känns as konstigt men vi har bara träffat henne i 30 min så jag hoppas inte mina 4 mail har överstigit tiden... Men man vet ju aldrig :) jag borde få betalt för att jag har fått sitta o jaga dem i telefon :)
Har ni bara varit där på ett möte i 30 min?
Och det där att de räknar in mail är ju lite lurigt, det går ju lixom inte att kontrollera hur länge hon ägnat sig åt ditt mail heller.