Eileme skrev 2011-07-06 10:40:14 följande:
Jadå, det har jag koll på ;) Ska se till att hitta underkläder som funkar...
Den är sydd i tre lager (mer än jag trodde ändå) men det är tre tunna lager :)
Skumboll skrev 2011-07-06 10:16:09 följande:
Vad fin den var!!! Det enda jag tänkte på, förutom att den var lite genomskinlig, var att avskärningen under bysten.... inte riktigt sitter under bysten. Men den sitter ju för övrigt väldigt fint på dig!!
Och apropå kroppsstrumpa så har jag sån under min, fantastisk uppfinning!
Jag tror att det är för att jag har en dum BH på mig under. Måste hitta en som harmoniserar bättre :)
Men ska tänka på det nästa gång jag provar klänningen!
Vad har du för kroppsstrumpa? Och hur mycket hjälper den?
Man ser ju på bilden vad jag behöver hjälp med men känner mig lite osäker på "hur mycket" en strumpa trollar bort?
Och så tycker jag att det verkar svårt att hitta en som verkligen trollar bort och inte bara förflyttar problemen, eller skapar ränder och linjer på andra ställen. Har funderat på en trosgördel, men då tänker jag att jag kanske får fula "trosmärken" över höften istället??
Någon som har något bra tips?
Bra underkläder gör ju verkligen skillnad. Och har du hudfärgat under tror jag inte att den upplevs så genomskinlig.
Jag har en spanx som jag tycker är riktigt bra. Den går högt upp och sen en bit ner på låren och jag tycker den fördelar det överflödiga riktigt bra. Jag har tex problem med kärlekshandtagen men det trollar den bort helt.