Minuz skrev 2011-10-18 19:30:21 följande:
1700tal - hur går det för dig nu då?
Ööh, jaaa... Vad säger man... Flyttar in i min nya lägenhet nästa v, vi har inte gjort slut utan ska va särbo under en period. Bröllopet är inte avbokat men inte heller riktigt on... Det flyter lite kan man väl säga.
Men summa summarum är det inte helt dumt, otroligt nog och fast det säkert låter konstigt. Hur är er status nu då? Inställt, framskjutet, nytt datum? Du har samlat på dig nya klänningar ser jag!
MsChevy skrev 2011-10-18 19:31:31 följande:
Tjejer, ni verkar ju ha koll på de flesta kina-sidorna. Har ni sett den här klänningen nånstans på milly eller mybridal eller nåt annat företag ni rekommenderar? Den här finns på ebay av en säljare som heter xixi_bride
(här är länken:
viewitem.eim.ebay.se/New-Quinceanera-White-We... )
o hur skulle ja gå tillväga för att få det här mönstret på klänningen upptill?
Nu kan jag bara uttala mig om Milly men jag skulle inte tveka att beställa det svarta broderiet från dem. Skitsnyggt mönster förresten!!! Maila dem och/eller andra och hör med dem, det är bästa sättet. Hör med dem vad de föreslår om du vill sätta ihop de två klänningarna.
Lommila1 skrev 2011-10-18 19:37:32 följande:
ja kanske de inte gör de, tänkte aldrig på det faktiskt, men paketet kom från china o, i meijen kom det ibland nnågra extra rader med krumelurer
Jamen då så!