trolldocka skrev 2013-05-30 01:26:34 följande:
tack så mycket för all din hjälpsamhet men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig. jag funderade mest på om den typen av urrigningning behöver, ursäkta uttrycket, enorma bröst för att se bra ut.
då jag själv har välsignats med bröst av den lite mindre trafikstoppande sorten så går jag och velar fram och tillbaka, kommer det bara se dumt ut om jag väljer en klänning med en urringning skapad för tjejer med större klyfta? *skratt*
ps. detta är skrivet en aning med glimten i ögat, hoppas att jag inte har förolämpad någon här inne med mina rakt på sak frågor, det är absolut inte menat på det sättet :). jag bor mitt ute på den australiensiska vischan och har alla mina vänner jag skulle kunna rådfråga om sådant här hemma i sverige. och då jag alltid har varit mer av en pojkflicka erkänner jag villigt att jag har verkligen ingen koll alls på sådant här, det här bröllopet känns som min chans att göra mig mer feminin :)....
Haha jaha, nejdå, ingen fara :) Det beror ju lite på hur du vill att bysten ska se ut. Vill du försöka framhäva den eller ej. En rak urringning kan ofta få en liten byst att se ännu mindre ut, medan tex en sweetheart-ringning kan framhäva den lite mer. Detaljer på bystpartiet kan också hjälpa till att framhäva bysten. Halterneck får ofta bysten att se lite större ut, men då måste man ju vilja ha axelband :P Tunna, typ spagettiaxelband, är dock inte att föredra om man vill framhäva bysten.