Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Funderar på en sån här till sambon och sonen annars... www.ebay.com/itm/120812172303?ssPageName=STRK
Var billig. Dotterns näbbklänning är typ "ivory och svart"
Funderar på en sån här till sambon och sonen annars... www.ebay.com/itm/120812172303?ssPageName=STRK
Var billig. Dotterns näbbklänning är typ "ivory och svart"
Aah, fick för mig det var slutet jan han skulle komma. Då får du hålla ut lite till och *blinkeblinka* att du vill ha en ny ring efter andra barnet...
Dopklänning från kina kanske..?
Bridetobe - ja, jag tycker iaf västen var jättesnygg. Och "the one"-klänningen ännu snyggare! Och har samma bekymmer med viktnedgång, har gått ner ca 5-7 kg sen jag beställde klänning. Och har några kilon kvar. Men nu kommer snörningen korrigera de sista kilona.
Daniiel - Japp, både klänningarna var tanken! Känns lite nervigare nu för nu MÅSTE de bli bra, passa osv. Kommer nog inte hinna med nån mer sen. Därav att beställa två.
DD - Jo, den nya ringen passar som klippt och skuren med Verona. Och det känns mer som jag. Inte min bästa affär hittills (inte klänningarna heller numera men vad gör man inte... Och varken klänningarna eller ringarna passar ju längre, nåt måste ju göras. :-/
Man brukar säga att varje kg är ungefär en cm på midjan och lite mindre på byst och höft, beroende på hur man är "fördelad". Skulle nog säga att det stämmer ganska väl. Gick upp 18 kg under kort tid och har nu bara ett par kg kvar att gå ner. Har fört viktdagbok sen jag började gå ner och skulle säga att en cm per kilo stämmer bra.
Beställde flera klänningar i för liten strl (baserat på 1 cm/1 kg) och de passar mkt riktigt nu när jag gått ner beräknade kg/cm. Men den sista klänningen (som jag gillar) tog jag i mina faktiska mått. Klänningen blev jättefin men den är nu för stor. Suck. Så får borja om igen. Men klänningarna är lätta att sälja.
Antar att du ska ta med snörning? Då har man ju ganska många kg att spela med. När jag har ätit strikt GI och motionerat måttligt har jag gått ner 1 kg/vecka. Ju fler kg jag blev av med, desto långsammare går det. Nu är det snarare 1 kg/mån. Bara som en riktlinje... Vilket metod kör du med?
Fast den första har släp oxå (fast inte långt). Den andra har inte det, och då ber jag om att på det. Så släp måste jag ha!
18 aug blir det.