Ja, det var nåt med den där vinkeln. Hm, henne är jag inte lik.. Vi är nog inte så superlika så där rakt upp och ner men sambon tyckte vi skulle ta en likadan bild på mig i samma vinkel för DÄR var det likt.
Däremot har jag hört regelbundet sen jag var i yngre tonåren att jag är väldigt lik kronprinsessan och det får jag nog hålla med om (är stundom brunett fast jag är blond), även om det är sjukt tjatigt att höra. När jag kom förbi svärisarna som hastigast när de hade fest för ett tag sen utropade en av vännerna "ha, där ser man - kungen HAR uppenbarligen haft affärer vid sidan om!" Eeh, hm...
Grejen är också att blivanden har ungefär samma frisyr som prins Daniel, samma hårfärg, lika konservativ klädsel och precis likadana glasögon så sist när vi var på en restaurang/bar i sthlm (var brunett då) blev vi stoppade av en norsk turist som promt skulle ta kort på oss, helt övertygad att han tagit kronprinsparet på "bar gärning" ute på stan! På fullt allvar! Det var nog det skummaste hittills...