nica83 skrev 2011-04-13 11:35:20 följande:
Tackar! Ja det verkar vara rätt så heta och snabba diskussioner här så jag försöker kasta mig in! Jag har spanat en del och har fastnat för den här kläningen: millybridal.com/images/big/0000864.jpeg
Den kostar ca 320 dollar från Millys. Är dock osäker på om den blir fin på mig med gravidmagen som hänger kvar Hade jag varit mitt gamla jag.... men vad gör man inte för de små underverken....
Miceme skrev 2011-04-13 11:14:37 följande:
Välkommen!
Jag har beställt och fått min klänning från Landy jättenöjd är jag, Milly har bra recensioner, ligger lite efter i leveranser för tillfället.
Du kommer säkert få fler svar, några får klänningar idag men jag är lite osäker på vilka företag de beställt från. Köp en klänning med snörning så är det lättare att anpassa den till kroppen
Tack för tips om Landy, ska spana in dem. Har inte varit inne där och kikat ännu. Milly har den fina klänningen jag spanat in och länkade ovan.
Jag är faktiskt övertygad om att du skulle bli jättefin på dig, det är en bra modell.
Tycker inte att du ska oroa dig över magen.
Jag är storlek större + och jag tänker inte gå på min bröllopsdag och oroa mig för min kropp. Alla vet att jag är stor och de älskar mig hur jag än ser ut.
Jag tycker det är viktigare att storleken på min klänning är rätt än att den trollar bort 10 kg.
Det är inte lätt men försök att koppla bort att du inte trivs med magen, den har tillkommit av något underbart och dina nära och kära kommer tycka att du är underbart vacker. En brud stråååålar från topp till tå!