Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hörrni, kan ni se loggan och funkar det med turkost och brunt (kom inte riktigt överens med den orangea färgen...)?
Hörrni, kan ni se loggan och funkar det med turkost och brunt (kom inte riktigt överens med den orangea färgen...)?
Gud vilka snygga klänningar ni har hittat! Jag som trodde att jag bestämt mig...
Såg att någon här hade chattat med Bella på Millys, var hittar man den chatten? Är nog lite blind tror jag... Har i alla fall virrat runt här, är jag på rätt sida? www.millybridal.com/
Tigerlily - Haha! Stackars kaniner!
Ni som beställt från Milanoo, hur gör man med betalningen? Man kan välja check out with paypal eller proceed to check out. Hur fungerar det där egentligen?
Hjälp! Millys svarar inte på mina mail längre! Någon som har en fungerande adress?
Miceme - jösses vad många snyggingar!
Någon som vet vad som hänt med landys? Sidan fungerar inte längre...
Vet ni någon annan som gör kopior av Blue by Enzoani-klänningar? Alltså som redan har dem i ordinarie sortiment.
Hej tjejer! (Och killar, om det gömmer sig någon här.)
Min Landy-klänning har kommit! Den är tyvärr för stor, så snörningen går helt ihop utan att man tar i. Jag ser ut som en tunna... Hoppas att sömmerskan kan fixa det. Hon var däremot tveksam till att längden gick att ändra! Va? Då klipper jag väl själv, hur svårt kan det vara...? *hehe*
Vill ni se bilder?