Kinaklänningar och gaffel däremellan!
så här ser en sned corpse-bride ut:
Tack alla som välkomnat mig (oss) och som gillade vår klänning :-P
Tycker också länkklänningen var vackrast. Print screen som någon skrev är bra vid sådana tillfällen och så ritar du hur du vill ha den och ser om det funkar för dem
Hoppas verkligen att alla ni mörkrädda sussar sött nu, och ni andra också! Själv har jag varit ute på galej och kom hem för en halvtimme sedan, tog ett tag att läsa ikapp... Tänkte bara kolla om ni skrivit något mer sedan sist och oj vad många sidor. Måste komma ihåg att kolla vilket sidnummer jag läser på när jag stänger ner :-P
Jag är inte mycket för maaassor med fluff så jag tycker nog att den rosa rosklänningen är lite too much även utan rosor och i vitt, men jag är iofs ruskigt trött jag med Lite fluff går bra, hyfsat mycket fluff också, men det där är för mycket. Vad tycker du Miceme nu morgonen efter?
Öhm, i övrigt minns jag inte vad ni kommenterat men det blir nog bra det Hörs imorgon, tjoho!
Tesso77, jag gillar den och tycker inte den är för enkel! Dwefinitivt en sådan jag skulle kunna ha
Hjälp! Ska skicka iväg måtten nu och behöver lite hjälp med engelskan för en lite ps-notering. Skulle vilja ha en upphängningsanordning för släpet. Inte en ögla att hålla i utan så man kan fästa släpet där bak. Hur säger man detta?
Har en kusin som gifte sig för några år sedan. Hon är mullig (och dessutom var hon gravid men endast i andra månaden). Hennes klänning var utställd direkt under bysten och hade vid kjol utan släp. Tänk som en kon. Ärlitg talat förstorade den klänningen henne. Iom att den gick ut redan under bysten så passerade tyget i en rak linje utåt flera cm utanför hennes kropp. Så det är klart hon såg större ut än hon egentligen var.
Förstår ni hur jag menar? Sedan kan jag tänka mig att sjöjungfru inte heller är smickrande eftersom den är så tajt... Men i övrigt finns det massor med modeller som är smickrande även för mulliga!