• Smileycat

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skumboll skrev 2011-05-13 20:46:03 följande:
    Kom ihåg nu att den ser mycket finare ut på mig med lite former.... DrömmerCool

www.twink.se/default.asp?menuItem=34&productI...

Hjälp mig nu att hitta ett "sash" med lite blingbling till klänningen!
    Jag tyckte den var väldigt fin!
    Enkel ja, men inte FÖR enkel, den har ju detaljer osv..  
    Nu har jag betalat, det blev den "röda klänningen" men i vitt då hur lång tid tar det innan de börjar göra den? innan det står processing på den? Nu syns ju det bara att ordern är betald.. (Milanoo)
    Spelar det någon roll att det är helg nu?  
    Och får man fler "bekräftlesemail"? Tex att nu ahr vi sett att du betalat, nu gör vi den, när behöver du ha den? Elle rär det bara om man är på och frågar dom?
  • Smileycat

Humlan- Tiaran/ diademet var jättefint, precis min smak vart köpte du det?

• Smileycat

Hmm.. kom på.. ska man ha underkjol oxå? hahaa.. vet ju inte ens vad jag passar i.. försökte fråga Milanoo om hur lång tid det kunde ta innan klänningarna är klara (till näbbarna också) men de hade fel på sin sida just då, så de kunde inte kolla..

• Smileycat

Malou, Liljan- Du pratade förut om att kanske köpa ny bolero? Om i så fall vad sk adu göra av din gamla?

• Smileycat

Jag har oxå bara en klänning som väntas, till den 27e augusti så jag är "sen"..
    De som skickat från Milanoo, vilket bolag kommer de med? Har nämligen svågern på UPS  

• Smileycat
    Smuppra skrev 2011-05-25 14:45:20 följande:
    Smileycat:välkommen till klubben! Hoppas du stannar kvar! Skönt med ett till augustbröllop Mia: ja hans besked borde komma när som helst tycker vi! Komsi komsi! Verkligen skönt att bocka av grejer. Sedan måste han ju fixa nytt pass o allt också :-/ Ringen är den jag har som bild här. En allians på 0.15 carat. Sitter så fint tillsammans med våra udda förlovningsringar. Längtar till båda får sitta på fingret ihop. Vi spanade in ringen i januari och priset har höjts drygt 450 kr sedan dess men utan att vi sa något sa expediten att vi kunde få den för det billigare priset. Jippi! Har ni ringarna klara?
    Tack Smuppra
    Har kikat in lite sen några månader tillbaka, läser hela tiden men skrivit lite..
  • Smileycat
    Smileycat skrev 2011-05-25 14:47:52 följande:
    Tack Smuppra
    Har kikat in lite sen några månader tillbaka, läser hela tiden men skrivit lite..
    Hahaa.. Nu kom jag på att du kanske menade "en-klännings" klubben
  • Smileycat

letar en bolero då det ju kan bli lite kyligt i axelbandslöst i slutet aug kvällar.
    Vet inte om ni kommer ihåg min klänning, SKa passa till en kjol med tyll.. 

• Smileycat

Gaaah, idag fick jag mail från Milanoo om att min klänning (och tjejernas) snart är på väg!
    Så beräknas komma den 7e typ.. hjälp! Nu kommer jag gå på nålar..  

• Smileycat

NI som beställt från milanoo.com hur mkt har ni fått betala i moms o tull OM ni fått betala (vet att det beror på priset på klänningen) men har de skrivit ner värdet på paketet kanske (jag frågade efter det)..?

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!