Styrka skrev 2011-08-24 19:03:03 följande:
Eh, en dum fråga kanske... men har Landy kundservice på svenska? Jag skickade precis ett meddelande till dem via "contact us" längst ned på deras sida. Jag skrev på engelska, hela sidan är ju i övrligt på engelska, men när jag skickat meddelandet fick jag ett tack-besked på svenska! "Tack för ditt meddelande. Vi kommer att kontakta dig inom kort." Blev så förvånad bara...
Kan det vara något automatiskt meddelande på något vänster?
Jag har haft kontakt med Landy, men alltid på engelska, tror inte de kan svenska men vem vet.
----------------------------------
Jag står i valet och kvalet nu, så jobbigt! Jag har ju jättelång tid på mig, jag gifter mig ju inte förrän nästa år i augusti, men!..... Efter en vistelse i brudbutik och provningar så har jag slopat spetsklänningen á la Jim Hjelm. Jag vill ha en klänning med korsett!
T.o.m. jag (måste jag säga för jag är verkligen inte tjock, 51 kg på 161 cm) såg tjock ut i en liknande klänning jag provade, alltså en kroppsnära sak... FY!
Så nu funderar jag på den här klänningen (se bild) men jag är osäker på vilket företag som är bäst... Landy har jag hört mycket gott om... Jag är förvirrad helt enkelt!!
Korsetten borde kunna gå ända ner till höfterna trots att den är skuren som den är?? Någon som vet?