• joy

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ok jag hittade THE dress på landybridal www.landybridal.co/ball-gown-strapless-chapel-train-white-wedding-dress-h2lbld1719.html Jag behöver inga ändringar på den här förutom att jag vill ha lite "glitter" på kanten vid ringningen men jag vet inte om det blir fint eller om det förstör Vad tycker ni?? www.dhgate.com/luxurious-christmas-white-strapless-wedding/p-ff8080812aa8fca5012abd4c30f00896.html Och jag vill absolut ha vecket i rumpan som klänningen har Sen vill jag ha flera lager som på bilden, måste man specificera tror ni? Help please...

• joy

Förresten Hårdkorsette, inbyggd bh, snörning, och på 2a klänningen är kjolens lager i olika längder som jag också vill ha...

• joy

Helena À Kul att du hittade :) Den är jätte fin

• joy
    emmadeckmar
    Tack =)
    men jag behöver lite hjälp med beställningen då jag e så dålig på att förklara på engelska
    jag vet inte vad allt heter Obestämd 
  • joy

Jag var jätte slarvig förlåt Ok Jag vill ha kjolen från Dhgate och korsetten från landy... Kjolen för att jag ÄLSKAR DEN och korsetten mest för att den ser stadig ut, gillar formen, Vet inte om Jag vill ha glittrig korsette eller bara som den är, vet inte vad som blir finast? Vad tycker ni? Alternativ är att ha klänningen från Dhgate som den är och bara ändra korsetten till hjärtformad Viktigast är att korsetten format lyfter och trycket in upp ner à ni vet vad jag menar Jag vill ha snörning och inbyggd bh ( som emmadeckmar sa att de redan hade) Jag vill att kjolen ska ha den V-formen i rumpan som klänningen i Dhgate har och att den ska ha massa lager i olika längder som den klänningen Behöver man specificera det tror ni? Kom gärna med förslag vad ni tycker blir finast De e så svårt att bestämma sig

• joy

Tack Daniiel det skulle vara sån stor hjälp Lite släp Brush tror jag att det heter Jag vill ha små genomskinliga stenar på korsetten, bet inte riktigt hur jag ska förklara dom. Och sen när man mäter längden, mäter man med klackarna på eller utan skor?

• joy

Jag tror att stenarna är såna som aviman har på din fina klänning

• joy

Som aviman har på SIN fina klänning ska det vara Ursäkta röran haha Skriver från mobilen

• joy
    daniiel skrev 2012-10-02 12:02:18 följande:
    Då blir det mycket lättare :) Om du vill kan du skicka ett mejl till augustibruden@gmail.com, så mejlar jag ett förslag på hur du kan göra/skriva :)

Åh jätte tack =DDDDDD

Jag skickar ikväll när jag sitter hemma =O
    Gud så pirrigt!!!

Killen ringde och sa att lokalen är bokad!
    det blir 4 Maj 2012 jag tror jag svimmar

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!