Kinaklänningar och gaffel däremellan!
2013 förståss
2013 förståss
Ja nu blev det stressigt! Vi bokade samma för 3 år sen men bröt förlovningen och gjorde slut :( Så nu är det lite blandade känslor. Det blir midgård i Haninge
Ja vi insåg att vi inte ville vara med någon annan. Det är som en slags byggdegård 2 Stora salar, stor entré/hall/ kapprum, stort kök Porslin, bord, stolar, ljudanlägning =D
Heeeeeeej Ville bara skriva av mig lite! Skulle kunna hänga här på BT hela dagen Vill beställa klänningen NUUUUU MEN jag har en 14-årig lillasyster dom bråkar lite mycket så jag har fått dit, ta ledigt från jobbet sätta "paus" på mitt liv och vara storasyster to the rescue Efter flera möten på skolan är det lite lugnare men jag har massa på jobbet just nu och så måste jag hinna övningsköra, och så har jag gått med i stockholmstjejjour och går utbildning just nu några kvällar i veckan... Så jag har knappt haft tid att andas... Skulle sätta mig ner hemma med mamma och syrran och titta på klänningen ta måtten skriva mail till daniiel för så jag kan få hjälp (jätte snällt :D, tror inte jag hade fixat det annars) Jag fyller år nästa vecka så jag har önskar mig bröllopsklänningen i present så då kanske det blir av!!! Så fort jag har tid ska jag sätta mig ner framför en dator med måttbandet och klackarna :D Tjohoooooo =D
Och så skriver jag från mobilen så allt sitter ihop >:|
Ja precis det finns tid kvar så det är ingen större fara... längtar bara efter att ha klänningen hemma... Ni förstår säkert =D
Tack snälla Daniiel, mejlar så fort jag har tid =D
Hej tjejer
Nu har bestämt mig! (tror jag, Gud så svårt det är )
Den här klänningen blir det!
Bara det att jag vill att kjolen ska vara i massa lager och olika längder som den här
Hej tjejer
Är det någon som vet vad man har för underkjol till den här kläningen?
Jag ska beställa från Landy så om nån vet vilken, från samma sida så kan jag beställa de tillsammans?
Ok Har du provat just den här själv? Eller vet om just den är hållbar och så? Tror jag beställer på en gång :) Tack för hjälpen
Ok A jag vill ju ha det där stora fluffet ju :| Men allt blir väl svårt med ringarna Sitta, dansa, kramas :/ Det enklaste vore ju 2 klänningar :D Men nu har jag lovat att bara ha en :( Men den andra underkjolen med massa lager tyll kanske ger tillräcklig med fluff
Är LITB säkrare att beställa från än ebay?
m.lightinthebox.com/Nylon---Net-Floor-length-Wedding-Petticoats--0061-20-_p166182.html viewitem.eim.ebay.se/8-Layers-Multilayer-Bridal-Wedding-Crinoline-Petticoat/280830604358/item Jag tycker att den från ebay ser stadigare ut
Ja det var det jag tänkte också som du Daniiel att det blir massa lager så det kanske räcker. Sen så tänkte jag också på det frökensnartfru skrev att det kanske blir varmt och lätt att snubbla. Jag såg också videon hhahaha det där såg jobbigt ut! :P Tror ni man kan beställa klänningen med extra många lager tyll ock kanske ha 2 eller 3 ringar underkjol?
Frökensnartfru va e de för skor?
Nu har jag mejlat lite frågor till Landys och fått svar, ska bara skicka in mina mått och betala så är det på gång...
Spännande
sen är det bara den långa väntan...
wohoooo
Frökensnartfru Hur mycket tull fick du betala i tull?