Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ska kolla mailen o se om de hunnit svara än, skickade mailet till dem igår kväll (lör) och vet inte om de jobbar söndagar? Men hoppas kan man ju alltid... *ivrig*
Jag blev helt paff, jag får köpa min kina-klänning på faktura...!!
o_0
Är det nån mer som fått denna ynnest? Jag hade uppfattningen att de brukar vilja ha betalt innan de ens börjar tillverka klänningen!
inte för att jag klagar, blev bara så förvånad och undrar varför just jag fått det så bra?
Konstigt. Tänkte länka, men nu hittar inte jag det heller! Kanske de slutat med groom wear?
men det här hittade jag:
www.dhgate.com/wholesale/search.do&searchkey=groom+wear&catalog=#search
Nu har jag beställt och betalt..!!! Iiiiih, lite nervös väntan nu då, hihi.
Det blev My Love Bridal tillslut, lite dyrare än Vicyc, men billigare än Milly, och ändå övervägande nöjda recensioner.
Det här är bilden jag skickade, med lite förklaringar:
oh, bull, that too. Min kläning kostar 1600, alltså över gränsen? Så om den fastnar i tullen måste inte jag inte bara betala tullavg. och adm.avg utan även moms? hua! hoppas verkligen att den inte fastnar i tullen!! 2000 är min budgetgräns, det ska hålla för eventuella ändringar oxå. :-/
varförvarför är jag alltid så optimistisk när jag inte ska vara det och så pessimistisk när jag inte behöver vara det??