Skumboll skrev 2011-04-05 09:22:24 följande:
Vad ska man ta tag i idag då? Igår fixade jag domän och webhotell och en liten webshop. Idag skulle jag nog behöva hitta någon som kan formge en BRA logga, skit att allt ska vara så dyrt bara (nej, jag tänker inte göra den själv, då kommer den aldrig bli klar!).
Hade det inte varit för målarna som ska vara här (men som inte är här, de håller aldrig tider) så hade jag ju kunnat åka iväg och fixat massa idag. Men nej nej.
Oj, vad spännande!! Kan du inte inboxa mig din webshopadress? Jag har ju inga barn och syr ju barnkläder själv så ingen kan komma och påstå att det skulle va reklam.
Tog du en färdig webshopslösning, varifrån isf?
Monarkfjäril skrev 2011-04-05 09:39:42 följande:
Eftersom jag såg att vissa av er veternaner har "flyttat" till en ny tråd lägger jag ut frågan här med =)
Jag har helt fastnat för en klänning men själv poängen för mig med klänningen är att den inte är helt vit
utan lite svagt rosafärgad i tyget.
Nu när jag ska beställa kommer då frågan upp vilken färg jag ska be att få den i.
Här är från Corals bridal
Tror ni att den rosa är "för" rosa?
Tonen i klänningen (på orginalet) passade mig ganska bra. Jag är ganska blek och är rädd att tex chamange blir för "gul" för mig. Obs inte jag på bilden =).
Jag har inte tid att beställa hem färgprover dirket heller för bröllopet är om 2,5 månader.
Vilken färg tror ni blir bäst?
Hm, svårt. Eftersom den som heter pink är den enda normalrosa färgen får man väl nästan anta att det är traditionell bebisrosa. Kanske lite mörkt då? Kan du inte maila dem och fråga om de har en riktigt ljus puderrosa. Millybridal har det i bridal satin vet jag för den har jag prov på hemma. Gillar oxå den där riktigt ljusa på brudklänningar och den som milly har är precis sån som på din bild. Som ivory med en rosa ton istället för gul. Men det borde även coralsbridal ha, det där var ju väldigt få färger. Nog borde de ha fler?