Kinaklänningar och gaffel däremellan!
DD - Vad har du för stl i den champagne färgade klänningen????
DD - Vad har du för stl i den champagne färgade klänningen????
Malin24 - Fin du var! Och vad många gäster!
DD - Synd för då är den lite för stor för mig........ Den är så underbart fin. Men kanske får vänta på min andra innan jag köper ännu en.....
Idag ska jag få paket från Kina............. Undrar vad det är för något? De ringde och lämnade ett meddelande i fredags om att det blivit försenat, så det kommer idag. Men det enda jag väntar på är ju min underkjol som försvann och min klänning som inte är färdig ännu. Hmm, kan det vara underkjolen? Men nu har ju säljaren skickat en ny, kanske är den nya? För jag skulle få den denna vecka.......... Spännande
Fortfarande inget paket ...........
1700tal - klänningen är fantastiskt fin
Pinkgrape - Måste ni ha solosång? Kan det inte funka med cd?
Fröken Söt - Den ser ut att bli jättefin!
Idag kom äntligen mitt paket........... Med underkjolen.
Fick betala 135 kr i moms.
Denna var ju meningen att jag skulle ha till min första klänning.
Men är det en sån här underkjol jag ska ha till klänning nr 2 också? (lilla bilden)
Humlan - Älskar din frisyr.
Red - Gud vilken söt mössa.
Jobb - Jag jobbar som personlig assistent och bara natt.
Imorgon åker vi på en semestertripp över helgen, vi hade sagt att inbjudningarna skulle skickas idag. Men jag har inte ens börjat med dem. Så får se när det blir. Fortfarande INGEN som vet om våra planer. Och det är skönt. Tycker synd om er alla som har taskiga släktingar. Och jag kan ju tänka mig att även mina eller snarare sambons mamma vill komma att lägga sig i, därför säger vi inget förrän så nära som möjligt. Vi har ju dock 4 mån innan det är den stora dagen.......... Och absolut inget fastställt ännu, varken plats eller festlokal. Har lite svårt att avboka Kalmar slott nämnligen.....