Tinzi skrev 2012-01-20 15:34:36 följande:
Så trött på Milly! Vi bråkar nu om att de vill se en bild på släpet med ett måttband på men att de sen vill ha nya bilder för att måtten inte syns. Jag har skickat med närbilder på måttbandet på klänningen där man ser måtten och bilder uppifrån där man givetvis inte ser måtten för att det är för långt ifrån.
Det känns bara som att de vill få mig att lessna, medans jag bara börjar bli skitförbannad på Lily.
Hon är såååå trevlig så, nästan irriterande trevlig, nu har jag blivit arg och sagt att klänningen är felgjort, de har fått bilder, de kan själva mäta den om mitt inte duger.
Vette fan vad jag skall göra mer nu. Har liksom inga pengar att själb bet. en sömmerska då vår budget redan är skittajt :( Fan 3 mån kvar till den stora dagen & jag börjar få PANIK!
Men usch vad tråkigt :( Jag känner så igen mig, jag hade ca 5 veckor kvar till bröllopet när jag fick hem min klänning 2 storlekar för liten och hamnade i dispyt med säljaren. Jättejobbigt :/
Hade jag varit sykunnig hade jag hoppat på ett tåg och hjälpt dig, men jag kan tyvärr inte sådant. Jag hoppas innerligt att det ska lösa sig för dig.