Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Daniiel - Japp, både klänningarna var tanken! Känns lite nervigare nu för nu MÅSTE de bli bra, passa osv. Kommer nog inte hinna med nån mer sen. Därav att beställa två.
Daniiel - Japp, både klänningarna var tanken! Känns lite nervigare nu för nu MÅSTE de bli bra, passa osv. Kommer nog inte hinna med nån mer sen. Därav att beställa två.
Vill du ta med dig varor utöver det tull- och skattefria beloppet måste du anmäla det vid inresan till Sverige och betala tull och andra eventuella skatter. Du anmäler varorna genom att fylla i ett enhetsdokument. Blanketten hittar du längre ner på sidan."
Tullverkets hemsidan är väldigt användbar ;P
Jag blir galen snart!!! Har beställt klänning fr Mylovebridal men blir inte klok på deras mailsvar. De har fått mina mått och färg på klänning och tom betalning, ändå dyker det upp nya mail hela tiden där de antingen ber om size, color eller payment...!? får nästan känslan av att de är flera stycken som svarar på samma förfrågan men har inte koll på att det bara rör sig om en beställning från en och samma tjej(mig)
Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så här svårt med språket, jag tycker jag skriver på så lätt engelska som möjligt men det verkar vara omöjligt att få svar på mina frågor. tex så har jag frågat om jag kan få bilder på klänningen när den är klar innan de skickar den, det har de inte svarat på. Sen har jag även frågat varför de vill ha måttet shoulder to hem när det är en knäkort klänning? fick inget svar där heller.
Ni andra som beställt fr dem vad är era erfarenheter?
Just nu känner jag mig bara lurad, och om det kommer dyka upp en klänning så kommer den inte motsvara det jag beställt...