Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ska bli intressant.
Det ska bli kul att se mina klänningar har ju 5 stycken på g därifrån.
Nica83 här kommer en länk http://www.milanoo.com/p20394.html
lunah: Nej fy det tänkte jag aldrig på!! Skönt att du insåg det! Dumt uttryckt av mig i sammanhanget
Sommarbrud: Jag beställde från milanoo hoppas att det är bättre kvalite än på lunahs gula klänning även om jag inte räknar med några faboulösa tyger så hoppas jag att det inte syns.
1700-tal: Du MÅSTE ha en i silk satin
Det ska bli kul att se hur många klänningar du hinner komma upp i innan det är dags
Du har ju trots allt ett år på dig att shoppa loss och tänk alla nya snygga modeller som skall uppfinnas
Tigerlily!! WOW!!! Jättefint!
Ni brudar som vet ALLT
Jag har en liten undran om hur jag kan göra vid själva middagen...
Det är så att både min mamma och pappa inte lever längre Så jag hade en tanke att de ändå skulle kunna få vara med på vårt bröllop ändå på ngt vis, men hur??
Kan man ha lite större ljus(typ blockljus) på honnörsbordet med band runt med deras namn elöler är det för mycket begravining??
Är så svårt, men jag vill nog att "hedersgästerna "ska få vara med, det är ju min stora dag (förutom barnen då)
Hjälp !!!
När ni beställer klänning och anger ert mått från axel till golv, anger ni då med eventuella klackar på?
Funderar själv på att ha ballerinaskor på bröllopet, bara för att det är så skönt och jag är ändå 177 cm lång och blivande maken 183. Vill helst ha lite längdskillnad också